Sve novosti

24. 06. 2016

-    Kia Motors - šampion kvaliteta prema istraživanju J. D. Power-a;
-    Kia bolja i od Porsche-a, prošlogodišnjeg pobednika;
-    Kia je prvi non-premium brend koji je osvojio prvo mesto u istraživanju IQS (u poslednjih 27 godina);
-    Vlasnici Kia vozila u SAD-u u prvih 90 dana vlasništva imali su najmanje problema sa svojim vozilima.

Nakon što se Kia Motors već pozicionirala kao vodeća kompanija industrije u područjima dizajna, kvaliteta i tehnologije, danas je dosegla novi istorijski uspeh. Renomirana institucija J.D. Power proglasila je Kiju ubedljivim pobednikom istraživanja IQS (Initial Quality Study) 2016, u kojem je iza sebe ostavila 33 automobilske marke u SAD-u. Po prvi put u poslednjih 27 godina na vrhu lestvice našao se non-premium brend automobila masovne proizvodnje. Glavne zasluge ovog vrhunskog rezultata pripadaju modelima Sportage i Soul, koji su zablistali na prvim mestima u svojim segmentima, dok su Rio, Forte (Cerato) i Sorento bili među prva tri u svojim kategorijama.

„Biti broj jedan u kvalitetu u celoj automobilskoj industriji rezultat je Kijine dugogodišnje predanosti kvalitetu izrade i neprestanim poboljšanjima. Naša predanost odrazila se na mišljenja naših kupaca, koja su najveća potvrda našeg kvaliteta“ rekao je Michael Sprague, glavni izvršni direktor i izvršni podpredsednik Kia Motors Amerika. „Kao najviše rangirana marka u automobilskoj industriji, nema sumnje da je Kia proizvođač automobila svetske klase.“  


Istina je kako je u zadne četiri godine u SAD-u prodaja Kia vozila u konstantnom rastu, te je danas već prestigla brojku od 600.000 vozila godišnje. U istom periodu naglo se poboljšao i položaj Kije u istraživanjima IQS J.D.Power. Nakon što se 2013. Kia po prvi put uvrstila među prvih 10 brendova, 2015. godine je osvojila odlično 2. mesto. Ove je godine Kia pobedila sve, uključujući i luksuzne marke, te je prošlogodišnji pobednik Porsche, ove godine to mesto prepustio Kiji.

Istraživanje kvaliteta J.D. Power sprovodi se već 30 godina zaredom, a analiziraju se odgovori vlasnika automobila u 26 segmenata. Početni kvalitet vozila određen je kroz par kriterijuma, a vlasnici vozila ocenjuju iskustvo vožnje, kvalitet motora i menjača. Takođe, analizira se i široki spektar problema vezanih za kvalitet u prvih 90 dana vlasništva vozila.

 

***
Kia Motors je među najuspešnijim globalnim automobilskim kompanija i proizvodi kvalitetna vozila za mlade u srcu. Kompanija je osnovana 1944. godine, a godišnje proizvede više od 3 miliona vozila koja se prodaju u 180 država sveta. U svetu zapošljava 50 hiljada ljudi i ima izrazito evropski automobilski pristup. Ključna uloga pri oblikovanju na europskom tržištu je u tehničko razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje Kia vozila je pod vođstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov talenat za dizajn je osvojio mnoge evropske dizajnerske nagrade, kao što su iF product design nagrada u Automotive Brand Contestu za najbolji dizajn vozila. Po zadovoljstvu kupaca se posebno izdvajaju modeli Sportage i Soul, koji su po istraživanju JD Powera IQS pobedili u svojim kategorijama, Kia je zauzela 1. mesto u masovnoj konkurenciji svih automobilskih marki. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje modernom fabrikom u slovačkom mestu Žilina i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji postavljaju Kiju na sam vrh vozila sa rekordno niskom potrošnjom goriva. Automobilska marka Kia je oficijelni partner fudbalske organizacija FIFA i generalni sponzor teniskog turnira Australian Open. Slogan „The Power to Surpise“ predstavlja globalnu Kijinu predanost stvaranju kvalitetnih automobila sa modernom tehnologijom i inovacijama koje nadmašuju očekivanja, kao i 7-godišnjom garancijom čime Kia u potpunosti opravdava slogan - Najviše za Vaš novac.

 

16. 06. 2016

Električni Kia Soul je s vozačem Ivanom Cvetkovićem pobednik nedavno održanog Nikola Tesla EV Rally Croatia 2016, gde su se na hrvatskoj turističkoj ruti takmičila isključivo električna vozila u konkurenciji od ukupno 32 vozača, koji stižu iz čak 10 zemalja. Električnog Soula EV vozio je poznati automobilski novinar Ivan Cvetković iz magazina Auto motor i sport, koji je inače zajedno s Markom Tomcem nosilac Ginisovog... Više ...

12. 05. 2016

Kompanija KIA MOTORS dugogodišnji je partner Svetske i Evropske Fudbalske Federacije (FIFA i UEFA) dajući na taj način značajan doprinos najmasovnijem sportu na planeti. Povodom predstojećeg Evropskog Prvenstva u fudbalu koje se u junu održava u Francuskoj, kompanija KIA AUTO, ponudila je kupcima u Srbiji limitiranu seriju modela cee’d i cee’d_sportswagon sa bogatim paketom opreme i uz izuzetno velike popuste. Modeli cee’d i cee’d_sportswagon pod nazivom EURO EDITION ponuđeni su na svim motorima iz cee’d palete: dakle dva benzinska (1,4 CVVT sa 100 KS i 1,6 GDI sa 135 KS), kao i dva dizel motora (1,4 CRDi sa 90 KS i 1,6 CRDi sa 136... Više ...

08. 04. 2016

U predzadnjem martovskom broju uglednog nemačkog Auto Bilda su objavili uporedni test četiri sportska terenca – Hyundai Tucson, Mazda CX-5, Ford Kuga i Kia Sportage, gde se potonji iskazao kao najbolji. U 2013. godini su u 15. broju novinari Auto Bilda o starom Sportagu napisali, da “nedostaje tačka na 'i’ – povoljna cena i 7-godišnja garancija mnogo su doprineli odluci o kupovini starog modela Sportage” i izneli još nekoliko mišljenja na osnovu najnovijih detaljnih testiranja: “Novi model Sportage će se takođe strankama tako jako svideti, čak i onima, koji ga dosad nisu... Više ...

06. 04. 2016

Kia Motors je osvajanjem dve red dot nagrade za dizajn proizvoda za 2016. godinu, što je jedna od najprestižnijih međunarodnih nagrada za industrijski dizajn, još jednom potvrdila svoju reputaciju proizvođača vozila po najvišim dizajnerskim standardima. Novi sportski terenac Kia Sportage i limuzina Optima – Kijini najnoviji modeli – dobitnici su nagrada red dot. Nezavisni žiri je čak... Više ...