Sve novosti

21. 07. 2015

-    U 1. polovini 2015. registrovanih rekordnih 200.038 Kija
-    Kiju do 7,6-odstotnog rasta vodili novi i unapređeni modeli
-    Registrovanih 103.946 vozila predstavlja najbolji 2. kvartal u istoriji Kije
-    Najprodavaniji modeli i dalje Sportage i cee’d

Po podacima evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) je Kia Motors Europe zabeležila najbolji kvartal i polugodište u istoriji ove marke, a rast je u odnosu na jednak period prošle godine rast iznosio 7,6%.

U prvoj polovini 2015. Kia je širom Evrope ukupno prodala 200.038 vozila, što je najbolje polugodište u istoriji ovog najstarijeg korejskog proizvođača automobila. U odnosu na jednak period prošle godine rast je 7,6-odstotni. Istovremeno je drugi kvartal 2015., kada su prodali 103.946 vozila, i njihov najbolji dosad i prvi uopšte da je Kia premašila magičnu granicu od 100.000 u jednom kvartalu.

Michael Cole, izvršni direktor u Kia Motors Europe, pritom je rekao: “ 2015. je dosad bila odlična za Kiju u Evropi, jer smo ostvarili rekordnu prodaju. Raduje nas da Kia i dalje raste, kontantno i održivo, a i da se povećava broj vozača koji cene naša vrhunska vozila.”

Cole je još dodao: “Kia se fokusira na razvoj nepobedivog nivoa kvaliteta svojih proizvoda i na najviši stepen usluga za svaku stranku. Želimo da stranke uživaju u kupovini i posedovanju vozila Kia, a naša rekordna prodaja pokazuje da naš pristup deluje.“

Novi i unapređeni modeli doveli do 7,6-odstotnog rasta prodaje
Kijinu rast u prvom kvartalu pokretala je veća prodaja novog Soula, koji je u Evropi lansiran početkom godine (prodata 7.042 primerka u prvom polugodištu što je čak 112% više nego lane), i novog Sorenta (5.670 vozila).

Nedavno redizajnovani modeli, Venga (15.386 vozila, +11,8%) i Rio (33.059 vozila, +6,1%), takođe su bili uspešni u drugom kvartalu i prvoj polovini.

Sportage i cee’d i dalje na vrhu Kijine prodaje
Kia Sportage i cee’d (u tri varijante karoserije) i dalje čuvaju primat najprodavanijih modela. Sportage, koji je već ušao u četvrtu godinu postojanja, ima iza sebe rekordan drugi kvartal, jer je širom Starog kontinenta od aprila do juna našao 28.208 novih vlasnika, a u ovoj godini ukupno 56.002 (+12% u odnosu na prošlu godinu). Postojeća izvedba Sportage je 2014. doživela redizajn kada je unapređena brojnim poboljšanjima.

cee’d sa prodatih 40.090 primeraka u ovoj godini ostaje drugi najprodavaniji model Kije u Evropi i tako zahvaljujući svom dizajnu, visokom kvalitetu materijala u kabini, efikasnim motorima i praktičnošću i dalje privlači brojne evropske kupce.

Od decembra 2006., kada je pokrenuta Kijina evropska proizvodnja, proizvedenih je više od milion cee'dova, što je nova prelomnica ovog korejskog automobilskog giganta. Jubilarni milioniti cee'd je bio najsnažniji cee’d GT biserno bele boje, koji je namenjen holandskom kupcu. Pokreće ga 1.6 T-GDI snage 204 KS, koji takođe proizvode u slovačkoj Žilini.

Svi Kijini modeli koji se prodaju u Evropi dolaze sa revolucionarnom 7-godišnjom garancijom (do 150.000 km, prve tri godine bez ograničenja kilometraže).

 

***
Kia Motors Corporation spada među najuspješnije globalne automobilske kompanije sa naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom sveta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namenjenih evropskom tržištu poverena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Pri zadovoljstvu kupaca pogotovo odskaču modeli Soul i Sorento, koji su u studiji 2015 JD Power IQS pojedili u svojim kategorijama, dok je Kia zauzela 1. mesto od svih masovnih brendova i ukupno drugo (iza Porschea). Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i sa revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za vaš novac.

 

 

13. 07. 2015

Kia Motors bogatija je za još jedno međunarodno priznanje za model Soul EV, jer je nedavno u Francuskoj osvojila prestižno priznanje Prix Auto Environnement MAAF 2015. Soul EV, koji je Kijino prvo 100-odstotno električno vozilo, pobedio je u kategoriji ‘gradskog vozila na alternativnu energiju’. Prix Auto Environnement MAAF 2015, osnovan 2005. godine, čiji žiri čine novinari s automobilskog i... Više ...

29. 06. 2015

Sa više vozila na američkom tlu nego ikada pre Kia Motors je nedavno doživela još jednu prelomnicu. Ugledna kompanija J.D. Power je južnokorejskog diva krunisala za 2. najboljeg u studiji 2015 IQS (Initial Quality Study). Kijin rezultat u IQS studiji se popravio za čak 20 bodova u odnosu na prošlogodišnji, do tada najbolji Kijin rezultat. Tako se Kia popela 4 mesta više i dospela na 2. mesto –... Više ...

23. 06. 2015

Iz Kije javljaju da će ovih dana dostići 15 miliona vozila proizvedenih u južnokorejskim fabrikama i izvezenih u druge zemlje. Ova prelomnica dolazi 40 godina nakon prvih 10 primeraka modela Brisa pick-up izvezenih u Katar 1975. godine.   Zbog lakšeg razumevanja navodimo primer: ako bi 15 miliona limuzina Optima (dužine 4.845 mm) postavili jednu iza druge njihova kolona bi... Više ...

11. 06. 2015

Korporacija Kia Motors je na svečanosti u Mexico Cityju zvanično objavila početak poslovanja u ovoj srednjeameričkoj zemlji. Događaju je prisustvovalo čak 250 predstavnika vlade, privrede i medija, koji su svedočili ulasku na jedno ovako veliko automobilsko tržište i novoj eri globalne ekspanzije ovog južnokorejskog automobilskog diva. Na događaju su razotkrivene pojedinosti. Deveti najveći... Više ...