Sve novosti

29. 08. 2016

Brend s najboljim proizvodima i uslugama

Kia Motors Mexico slavi prvu godišnjicu delovanja u toj zemlji. Pritom su za kraj godine najavili početak proizvodnje hibridnog Nira, namenjenog tamošnjem tržištu. Tako će Kia ponuditi svoje prvo hibridno vozilo u Meksiku i time raširiti svoju ponudu.

Kia već u prvoj godini prisustva u Meksiku postala 9. najprodavaniji brend
Kia je zahvaljujući vrhunskom kvalitetu svojih inovativnih i atraktivnih modela u Meksiku ispunila sve svoje ciljeve. Kia je sa 34.517 prodatih vozila u zadnjih 12 meseci – toliko vremena brend tamo posluje - postala 9. najprodavaniji brend.

U rekordnom vremenu do 73 zastupnika
"Ova godina je za sve u Kiji bila puna izazova i izvanrednih dostignuća, jer smo premašili sva naša očekivanja," rekao je o rezultatima Seong Bae Kim, predsednik i izvršni direktor Kia Motors Mexico i dodao: "Veoma smo radosni i ponosni što smo ne samo premašili naše prve prodajne planove nego smo i uspješno postavili mrežu zastupnika širom zemlje, koji svim našim strankama pružaju vrhunske usluge."

Razgranata prodajno-servisna mreža
Jedan od Kijinih strateških stubova u toj zemlji sa 120 miliona stanovnika je stabilizacija prodajno-servisne mreže, koju čine 73 zastupnika, čime pokrivaju 94% državne teritorije. Kao deo proslave prve godišnjice je Kia, inače najstariji korejski proizvođač automobila, u rekordnom vremenu otvorila 25 novih zastupnika u 21 novom gradu.

Kia Motors Mexico u 2016. godini očekuje 45.000 prodatih vozila, što znači da će premašiti tržišni udeo od 3 posto. Time bi se Kia do kraja godine predstavila kao vrlo konkurentan brend sa 7-članom gamom modela (Sportage, Sorento, Forte (Cerato), Rio, Optima, Soul i Niro).

Brend s najboljim proizvodima i uslugama
"Imamo vrlo uspešnu godinu. To je zaista neverovatno dostignuće u delatnosti, gde se nadmeće više od 40 brendova,” kazao je Horacio Chavez, direktor poslovanja Kia Motors Mexico i dodao: "Kako god, idemo ususret novim izazovima i svaki dan radimo na potvrđivanju kvaliteta našeg brenda s najboljim proizvodima i uslugama, a sve s ciljem postići tržišni udeo od 5 posto u naredne četiri godine."


***
 Kia Motors Corporation spada među najuspešnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom sveta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namenjenih evropskom tržištu poverena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Pri zadovoljstvu kupaca pogotovo odskaču modeli Soul i Sorento, koji su u studiji 2016 JD Power IQS pobijedili u svojim kategorijama, dok je Kia zauzela 1. mesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slema turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rešenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

24. 08. 2016

Riov progresivan novi izgled nastao je u Kijinim dizajnerskim centrima u Frankfurtu i Irvineu (Kalifornija), u saradnji s Kijinim glavnim centrom u Namyangu (J. Koreja).   Ravne linije i glatke površine daju vozilu prepoznatljiv, ali nov karakter, dok duži prepust, poklopac motora, međuosovinsko rastojanje i uspravniji C stub pružaju još samouvereniji... Više ...

22. 08. 2016

Kijini modeli Optima, Sorento, Sedona (na nekim tržištima pod imenom Grand Carnival) i Soul su u istraživanju J.D. Power APEAL o automobilskim mogućnostima, izvršenju i izgledu (APEAL - Automotive Performance, Execution and Layout) pobedili u svojim klasama. Četverostruka pobeda je Kiju svrstala na 3. mesto od svih neluksuznih brendova, što je veliki iskorak u odnosu na sedmo mesto 2015. godine. Priznanje dolazi u vreme... Više ...

16. 08. 2016

U prvoj polovini 2016. Je Kijina evropska fabrika radila punom parom. U tom razdoblju su u slovačkoj fabrici proizveli 177.900 vozila, što predstavlja povećanje od 4,7% u odnosu na isti period prošle godine. Takođe je povećana proizvodnja motora – do kraja juna su ih proizveli više od 318.000. Kia Sportage prvoplasirani u istraživanju J.D. Power o pouzdanosti vozila Novi... Više ...

09. 08. 2016

Kia Sportage prvi u istraživanju J.D. Powera o pouzdanosti vozila Kia Sportage pobedio je i osvojio još jednu nagradu za svoj kvalitet i pouzdanost te je ovom nagradom osigurao prvo mesto u istraživanju pouzdanosti vozila 2016. nezavisne agencije J.D. Power. Rezultati ovog istraživanja dolaze samo 6 nedelja nakon što je Sportage bio na testu izdržljivosti u nemačkom magazinu Auto... Više ...