Sve novosti

18. 08. 2014

- Premium izgled
- Duži, niži i širi i sa dužim međuosovinskim rastojanjem u odnosu na prethodnika
- Evropska premijera 2. oktobra na salonu automobila u Parizu

Kia je pokazala prve fotografije novog Kia Sorenta. Radi se o 3. generaciji ovog popularnog sportskog terenca i predstavlja novi izgled, koji se može pohvaliti drskijim stilom i modernijim detaljima.

Novi Sorento, koji je u odnosu na prethodnika duži, niži i širi, a ima i duže međuosovinsko rastojanje, svoju budućost će pored uspešne istorije graditi na premium izgledu i osećaju, većoj prostranosti i brojnim inovativnim pomagalima.

S dizajnerskim karakteristikama brenda i zrelijim izgledom novi model u duši ostaje prepoznatljiv kao i svaki Sorento. Novi izgled je evolucija postojećeg modela, koji uključuje  sveže vizuelne elemente, koji su svoju inspiraciju našli u konceptu Kia Cross GT s prošlogodišnjeg salona automobila u Čikagu, a karakterišu ga duguljasta motorna maska i potpuno drugačiji D stubić.

Spoljašnjost novog Sorenta nastala je pod okriljem Kijinog dizajnerskog studija u korejskom Namyangu, ali su značajan doprinos dala i ostala dva kućna dizajnerska studija u Frankfurtu i Irvinu (Kalifornija).

Napred je novi Sorento dobio veći, uspravniji ‘tigrov nos’ s prepoznatljivim 3-dimenzionalnim dijamantnim uzorkom i duguljaste, prema nazad zategnute farove. Niža krovna linija, viša bočna linija i mišićava i okrugla ramena na zadnjem delu stvaraju dramatičnu figuru.

Elegantniji izgled postignut je promenjenim dimenzijama (dužina: +95 mm, 4.780 mm; visina: -15 mm, 1.685 mm) i 80 milimetara dužim međuosovinskim rastojanjem (sada će biti 2.780 mm), koji omogućava više prostora za putnike u sva tri reda sedišta.

Svetska premijera novog Sorenta biće krajem avgusta u Južnoj Koreji, dok će u Evropi biti premijerno predstavljen 2. oktobra na salonu automobila u Parizu.

 

***
Kia Motors Corporation spada među najuspešnije globalne automobilske kompanije sa naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine proizvede više od 2,7 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 150 država. Kompanija širom sveta zapošljava više od 48.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namenjenih evropskom tržištu poverena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vođstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila sa rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rešenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i sa revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za vaš novac.

 

 

25. 07. 2014

Kia Motors je, prvenstveno zahvaljujući vrhunskom dizajnu, u zadnjih nekoliko godina stekla veliki ugled. Nedavno joj je američko udruženje industrijskih dizajnera (IDSA) dodelilo dve prestižne dizajnerske nagrade. Kia je u kategoriji prevoza osvojila međunarodnju nagradu za dizajnersku izvrsnost (IDEA) za konceptno vozilo GT4 Stinger  (srebrno priznanje) i Soula (bronzano priznanje). Kia je... Više ...

07. 07. 2014

Peter Schreyer, predsednik i vođa dizajna u Kia Motors Corporation i Hyundai Motor Group, dobio je prestižnu nagradu za životno delo na području dizajna, koju podeljuje EyesOn Design. Radi se o organizatoru jednog od najprestižnijih automobilskih događaja u SAD, na kojem se svake godine okupi krema automobilske dizajnerske zajednice, kolekcionara i šire... Više ...

01. 07. 2014

Najnovija studija svetski poznate kompanije J.D. Power o početnom kvalitetu (J.D. Power 2014 Initial Quality Study) je Kijine modele Sportage i Cadenza u SAD postavila na vrh svoje klase (manji sportski terenci odn. velike limuzine). Osim toga Kia se popela za 4 mesta u odnosu na prošlogodišnje rezultate IQS rangiranja i sada je na 6. mestu u SAD među 32 automobilska brenda. Novi Sportage se plasirao na 1.... Više ...

24. 06. 2014

Električni Kia Soul EV je najnoviji model najstarijeg korejskog proizvođača automobila, koji je stekao važan sertifikat zbog izvanrednih dostignuća na području očuvanja okoline. TÜV Nord, nezavisno nemačko udruženje za tehničku kontrolu, novom Soulu EV je podelio sertifikat za dostizanje standarda ISO 14040 za životni ciklus proizvoda (LCA). LCA ocenjuje uticaj vozila na okolinu tokom... Više ...