Sve novosti

25. 11. 2014

-    Koncept KX3 će biti Kijin predstavnik u klasi manjih SUV-ova
-    Odvažan dizajn i SUV praktičnost za mlađe kupce
-    Pokretaće ga 1.6 T-GDI benzinski motor s pogonom na četiri točka

Korporacija Kia Motors (u Kini zajedno s kineskim partnerom posluje kao Dongfeng Yueda Kia - DYK) nedavno je u kineskom gradu Guangzhou predstavila koncept KX3 koji će biti Kijin predstavnik u klasi manjih sportskih terenaca (SUV-B), a namenjen je isključivo kineskom tržištu.

Svetska premijera koncepta biće na salonu automobila u kineskom Guangzhou-u, gde će jedinstven izgled vozila pokušati privući mlade Kineze, koji traže vozilo visoke vrednosti, vrhunskog kvaliteta i žive dinamično. Kijin najnoviji koncept ilustruje kakav bi trebao izgledati njihov manji sportski terenac u ovoj brzo rastućoj klasi kineskog automobilskog tržišta.

Koncept KX3 karakterišu SUV izgled sa sportskim detaljima, kupeovske staklene površine, mali zadnji spojler, blago rastuća bočna linija i mišićavo oivičenje točkova. Kijina karakteristična maska, koja podseća na tigrov nos, dobila je novi mat hromirani okvir, koji se nalazi ispod pozamašnih LED farova. Robusnost koncepta pored visoke udaljenosti od poda i sveprisutnog hroma naglašavaju još i pogon na sva četiri točka i stabilnost kako na asfaltu tako i izvan njega. Rezultat je atraktivan izgled manjeg sportskog terenca, koji obećava upotrebljivost i dinamičnu vožnju.

Svojom dužinom 4260 mm, širinom 1.765 mm i međuosovinskim rastojanjem (2.590 mm) koncept KX3 putnicima nudi puno prostora u kabini. Svojom visinom od 1.630 mm vozačima nudi dobar pregled oko vozila – kako na asfaltu tako i po bespućima – a istovremeno sa 400-litarskim prtljažnim prostorom i potpuno ravnim prtljažnim dnom pruža dodatnu dozu upotrebljivosti.

Koncept KX3 će pokretati Kijin visokotehnološki 1,6-litarski turbo benzinski motor s direktnim ubrizgavanjem goriva (T-GDI), koji je uparen s naprednim 7-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom (DCT), a vozačima će pružati užitak u vožnji. Pogon na sva četiri točka, zajedno sa moćnim T-GDI motorom, vozačima pruža stabilnost u svim uslovima vožnje.

Šasija KX3 napravljena je kako bi osvojila maksimalnih 5 zvezdica po kineskom sigurnosnom standardu C-NCAP, a zbog povećanja pasivne sigurnosti su povećali upotrebu vrlo čvrstog čelika duž cele karoserije.

Kabina s visokokvalitetnim materijalima dizajnirana je s ciljem pružanja maksimalne udobnosti, a Kijine najnovije tehnologije povezivanja – s jednostavnom upotrebljivošću na pametnim telefonima – trebale bi zadovoljiti potrebe mlađih kupaca. Koncept KX3 obećava bogatu standardnu opremu i šarolik izbor dodatne opreme, što bi trebalo privući brojne stranke.

Koncept KX3 osmišljen i napravljen isključivo za kinesko tržište. U Kiji zasad još ne mogu potvrditi serijsku proizvodnju koncepta KX3.

 

***
    Kia Motors Corporation spada među najuspešnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede više od 2,7 miliona vozila godišnje, koje putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 170 država. Kompanija širom sveta zapošljava više od 47.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namenjenih evropskom tržištu poverena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu posvećenost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rešenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i sa revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za vaš novac.

 

 

19. 11. 2014

Kia i vodstvo sevoernoameričke košarkaške lige NBA potpisali su višegodišnji ugovor o marketinškom partnerstvu, što je nastavak uspešne saradnje započete 2008. Pored dosadašnje uloge „zvaničnog automobilskog partnera“ Kia je nakon nedavnog predstavljanja luksuzne limuzine K900 s pogonom na zadnje točkove ujedno postala i „zvanično luksuzno vozilo... Više ...

24. 10. 2014

Košarkaš LeBron James postao je novi sportski ambasador Kije, čak štaviše postao je prvi Kijin luksuzni ambasador. LeBron James, jedan od najboljih košarkaša u istoriji NBA, koji se može pohvaliti i nadimkom King (Kralj) i Nike-ova je dugogodišnja ikona, ima dve titule prvaka NBA lige i 2 olimpijske zlatne medalje, desetostruki je učesnik NBA All-Star... Više ...

13. 10. 2014

Kada se, ne tako davne 2007. godine, Kia opredelila za dizajn kao temeljni pokretač budućeg rasta kompanije, definitivno nije pogrešila. Postavivši na čelo dizajnerskog tima jednog od najcenjenijih svetskih dizajnera Petera Schreyera počinje poslovni uzlet ove kompanije. Prema nedavno objavljenom Interbrandovom ekskluzivnom popisu 100 „Najboljih svetskih brendova“ vrednost... Više ...

07. 10. 2014

Kia Optima Hybrid je osvojila "Plus X" nagradu za inovaciju. Ova nagrada ujedno je i potvrda najvišeg kvaliteta, najboljeg dizajna i najnaprednijeg razmišljanja u kreiranju proizvoda. Nezavisni žiri, u sastavu stručnjaka i novinara iz 25 različitih branši, dodelio je Kia Optimi Hybrid četiri nagrade "Plus X". Optima Hybrid ocenjena je kao najbolja u kategorijama visokog kvaliteta,... Više ...