Sve novosti

06. 12. 2016

Kia već u novembru premašila prošlogodišnji rekord

Kia Motors je krajem novembra dostigla novu prodajnu prekretnicu – prvi put u svojoj istoriji je u Evropi zabeležila 400.000 prvi put registrovanih vozila u jednoj godini.

To je mnogo bolje od prošlogodišnjeg, takođe rekordnog rezultata 384.790 vozila, za što im je trebao mesec više.

 

 

Tržišni udeo Kije u Evropi već 2,9%
S ovogodišnjim povećanjem prodaje je Kijin tržišni udeo na evropskom tržištu vozila narastao na 2,9% (2,8% u istom periodu 2015.), a do kraja godine verovatno dostiže 3,0%.

Prodajnom uspehu je između ostalog doprineo i ulazak Kije u nove klase, što je samo još dodatno ojačalo reputaciju Kije kao proizvođača atraktivnih vozila visokog kvaliteta.

 

Michael Cole, izvršni direktor u Kia Motors Europe, rekao je: “Kijini dizajnerski i razvojni timovi su raširili ponudu svežih i privlačnih modela, koji su vrlo popularni kod evropskih kupaca, što će nam nesumnjivo pomoći kod ostvarivanja organskog rasta u 2016. godini.”

 

 

Trenutni uspeh Nira i Optime
Novi hibridni krosover Niro – kod nas ga očekujemo početkom iduće godine – već se potvrdio kao veliki hit, jer su kupci širom Evrope od početka prodaje u julu naručili čak 23.000 primeraka.

Prodaja novog Sportaga i dalje raste, a u odnosu na 2015. veća je za čak 35 %. U prvih 11 meseci ove godine je novi Sportage s ukupno prodatih 105.317 vozila premašio celokupnu prošlu godinu.

Ponudu Kia Optime je dopunio dolazak prvih primeraka nove varijante Sportswagon, priključnog hibrida i sportskih varijanti GT. Nove varijante su mnogo doprinele rastu od neverovatnih 214 % u odnosu na isti period prošle godine.

Trenutno novi Sportswagon, koji na naše ceste stiže početom iduće godine, predstavlja skoro dve trećine (65 %) prodaje Optime u Evropi. Bogatija ponuda nove Optime povećava Kijinu popularnost u D klasi, pogotovo među flotnim kupcima.

 

***


Kia Motors Corporation spada među najuspešnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom sveta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namenjenih evropskom tržištu poverena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Pri zadovoljstvu kupaca pogotovo odskaču modeli Soul i Sorento, koji su u studiji 2016 JD Power IQS pobedili u svojim kategorijama, dok je Kia zauzela 1. mesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rešenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnim 7-godišnjim garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

24. 11. 2016

Novi Kia Niro se odmah pokazao kao Kijin prodajni hit, jer su evropski trgovci od njegovog predstavljanja početkom leta dobili više od 23.000 narudžbi. Od jula do kraja oktobra su strankama isporučili 5.815 primeraka Nira, a preostali kupci trebali bi svoja vozila dobiti do kraja godine. Praktičnost i dizajn spojeni učinkovitim hibridnim pogonom Kia Niro je prvo vozilo koje spaja praktičnost i dizajn krosovera s učinkovitim... Više ...

16. 11. 2016

Iz korporacije Kia Motors izveštavaju o rekordnoj globalnoj prodaji u oktobru, koja je iznosila čak 263.854 vozila. Time je najstariji korejski proizvođač automobila ostvario  rast od 4,9% u odnosu na oktobar 2015.   Rekordna prodaja u Kini i u Evropi U oktobru je Kia zabeležila rast prodaje u Kini (71.209 prodatih vozila, +23 %), Zapadnoj Evropi (35.544 vozila, +8,5 %), Istočnoj... Više ...

10. 11. 2016

Teniski grand slem turnir Australian Open, koji spada među najvažnije teniske turnire na svetu, svake godine se odvija zadnje dve sedmice januara u Melburnu. Već od 1905. godine je Australian Open jedan od četiri grand slem turnira među koje još spadaju Roland Garros, Wimbledon i US Open. Kia, koja je glavni sponzor turnira još od 2002., nakon završetka nagradnog konkursa „Kia te... Više ...

02. 11. 2016

Peter Schreyer, glavni dizajner i predsednik korporacije Kia Motors, ovih dana obeležava 10 godina rukovođenja dizajniranjem novih vozila ovog korejskog brenda. U periodu njegove dizajnerske 'vladavine' je proizvodnja vozila Kia porasla s 1,1 miliona vozila u 2005. na impresivnih 3,05 miliona vozila u 2015. godini. Izgradnja novog imidža Kije Kia je do... Više ...