23. 12. 2013

•    Kia vodeća na spisku sa 63% ispitanika koji zagovaraju brend
•    Pozitivne preporuke prognoziraju rast brenda

Kia Motors je od strane Boston Consulting Group (BCG) na osnovu merenja sposobnosti brendova da privuku pozitivnu preporuku „od usta do usta“ proglašena brendom sa najviše preporuka u 2013. godini.
BCG je u pet zemalja ispitala 32.000 ljudi o 55 brendova u pet industrijskih grana. Svaka organizacija je po BCG-ovoj metodi, gde se meri preporuka „od usta do usta“ (poznatija kao Brand Advocacy Index - BAI), postigla rezultat na osnovu plasmana među tri najbolje u pojedinoj kategoriji i zemlji. Ovaj indeks je veoma povezan sa rastom i pomaže kod prepoznavanja konkretnih akcija koje mogu poboljšati zagovaranje.
Michael Sprague, izvršni podpredsednik zadužen za marketing i komunikacije u Kia Motors America, objavu rezultata je komentarisao sledećim rečima: “U Kiji razumemo vrednost zagovaranja brenda, jer omogućava zadržavanje stranke i kupovinu  kroz kombinaciju  odličnog proizvoda, pozitivnog iskustva vlasništva i ugleda brenda,” i dodao “Baš kao merenje medija ili marketinško iskustvo i preporuka  „od usta do usta“ je moćan marketinški komunikacijski kanal i jedan od najboljih načina da naša vrhunska vozila dođu do novih stranaka, a osveštenost o brendu Kia nastavlja rasti.”  

Kia:  jedan od najbrže rastućih automobilskih brandova u svetu
Kia Motors je jedna od tri automobilske marke koja je u zadnje 4 godine povećala svoju prodaju, a u 2012. je marka prvi put premašila 500.000 vozila u jednoj godini.  To i ne čudi s obzirom da se najstariji korejski proizvođač automobila može pohvaliti bogatom gamom modela, evropskim dizajnom pod vodstvom čuvenog Petera Schreyera, najnovijim tehnologijama, premium dodacima, pristupačnim cenama i jednim od najnižih troškova održavanja u automobilskoj branši. Kia se nedavno uvrstila na ekskluzivnu listu Interbrandovih “Top 100 najboljih globalnih brendova ”.  Samo u zadnjoj deceniji Kia je u SAD investirala više od 1,4 milijarde dolara u fabriku u West Pointu (Georgia), koja direktno i preko svojih dobavljača zapošljava 14.000 ljudi.

 

***
Kia Motors Corporation spada među najuspešnije globalne automobilske kompanije sa naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine proizvede više od 2,7 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 150 država. Kompanija širom sveta zapošljava više od 47.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namenjenih evropskom tržištu poverena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vođstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila sa rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rešenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i sa revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za vaš novac.

 

18. 12. 2013

Kia je generalni sponzor ovog čuvenog grand slema već od 2002. godine, što je ujedno i najduže neprekidno sponzorstvo bilo kojeg grand slema. Br. 1 svetskog tenisa, Španac Rafael Nadal je već od 2004. godine Kijin globalni sportski ambasador, a 2009. godine je tamo i pobedio. Tročlani žiri koga je imenovao direktor društva KIA AUTO d.o.o. dana 17.12.2013. godine... Više ...

15. 11. 2013

Iz korporacije Kia Motors potvrdili su kako će nova električna verzija Kia Soula krenuti u prodaju izvan Južne Koreje u drugoj polovini 2014. godine. Kia Soul EV biće Kijin prvi električno pokretan, porodični automobil s nula emisija CO2 koji će krenuti u prodaju izvan Koreje. “Novi Soul EV će predvoditi Kijin novi program ‘Čiste mobilnosti’ iz kojeg će iduće godine nastati ekološki... Više ...

11. 11. 2013

U žiriju su bili mišljenja da nikada pre dizajneri nisu bili tako važni u automobilskoj industriji. Peter Schreyer, predsednik i glavni dizajner grupacije Hyundai-Kia, za izvanredna dostignuća u automobilskoj industriji dobio je počasni Zlatni volan. Bavarac Schreyer je šef Kijinog dizajna od 2006. godine, a početkom ove godine postao je i predsednik svih dizajnerskih centara... Više ...

21. 10. 2013

Korporacija Kia Motors ove godine je povećala vrednost svog brenda za 15% i sada je na 83. mestu ekskluzivne liste ‘Top 100 Best Global Brands,’ koju provodi Interbrand, najveća globalna savetnička agencija. Kia se prošle godine prvi put uvrstila na ‘Top 100 Best Global Brands’, kada je bila na 87. mestu, a sada se popela za 4 mesta i njena vrednost ocenjena je na 4,7... Više ...