23. 01. 2014

•    Nova premium limuzina Cadenza druga Kia zaredom s priznanjem ICOTY
•    Cadenza nagrađena zbog izvanrednog dizajna, napredne tehnologije I nenadmašne vrednosti

Američki Road & Travel Magazine (RTM) je na salonu automobila u Detroitu Kijinu limuzinu Cadenza proglasio za Međunarodni auto godine (International Car of the Year - ICOTY). Potpuno nova Cadenza može se pohvaliti izvanrednim dizajnom u kombinaciji sa premium komforom i Kijinom impresivnom vrednošću u klasi vrhunskih limuzina. Pomenuti magazine je prošle godine naprestižnije priznanje podelio još jednoj Kiji - srednje velikoj limuzini Optima.

Nagrada za auto godine je nesumnjivo dobrodošla za Kiju, koja ove godine u SAD slavi 20-godišnjicu postojanja i poznata je po svojim odvažnim koracima. Nova Cadenza je još jedan primer skoka ovog najstarijeg korejskog automobilskog brenda, koji se može pohvaliti time da je s Cadenzom privukla stranke, koje nikada ranije nisu razmišljale o kupovini Kije.

 

Nagrada ICOTY dve godine zaredom je jasna potvrda da Kijina vozila još uvek pružaju vrhunski odnos dizajna, komfora i vrednosti, što današnji racionalni kupci vozila itekako cene.

Pored atributa vozila kao što su stil, komfor i performanse, žiri vrednuje i to kako je brend preko svojih marketinških napora emocionalno povezan sa strankama. Pobednika bira ICOTY žiri, koji sastavljaju automobilski novinari priznatih američkih medija kao što su Consumer Guide® Automotive MSN Autos, New Car News Syndicate i Road & Travel Magazine.

U obrazloženju izbora je Courtney Caldwell, urednik  magazina Road & Travel, rekao: “Kia Cadenza je pobedila zbog mnoštva razloga, između ostalog i zbog Kijinih izvanrednih nastojanja da bude značajnije prisutna u kategoriji luksuznih vozila,” i dodao: “Gledano kao celina auto je lep i dostupan te američkoj srednjoj klasi omogućava premium stil i vrhunske perfomanse. Možemo samo pljeskati Kijinom strmom usponu od podcenjene do neverovatne!”

Nagrada ICOTY je najnovije priznanje za Cadenzu, a još pre nekoliko meseci je Kijina najprestižnija limuzina pobedila u komparativnom testu limuzina magazina Motor Trend i bila na užem spisku kandidata za severnoamerički auto 2014. godine.

 

***
Kia Motors Corporation spada među najuspešnije globalne automobilske kompanije sa naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine proizvede više od 2,7 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 150 država. Kompanija širom sveta zapošljava više od 47.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namenjenih evropskom tržištu poverena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vođstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila sa rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rešenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i sa revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za vaš novac.
.

 

16. 01. 2014

Na upravo otvorenom salonu automobila u Detroitu Kia je predstavila svoj dosad najagresivniji koncept GT4 Stinger, koji zadnjim pogonom i rasporedom sedišta 2+2 pomera granice mogućnosti te čoveka i mašinu stavlja u harmoniju kako na cesti tako i na stazi. Ne iznenađuje da je GT4 Stinger »divlje dete« dizajnera iz Kijinog kalifonijskog dizajnerskog centra, gde se 2012. godine rodio i koncept... Više ...

02. 01. 2014

Novi Kia Soul, popularni urbani crossover, još pre dolaska na tržište od strane američkog udruženja za zaštitu u saobraćaju (NHTSA) na tamošnjim simulacijama sudara dobio je 5 zvezdica za bezbednost. Maksimalna ocena za Kijinog novajliju i ne čudi s obzirom na podugačak spisak standardne bezbednosne opreme i upotrebu čelika sa velikom zateznom čvrstoćom. Novi Soul pruža... Više ...

23. 12. 2013

Kia Motors je od strane Boston Consulting Group (BCG) na osnovu merenja sposobnosti brendova da privuku pozitivnu preporuku „od usta do usta“ proglašena brendom sa najviše preporuka u 2013. godini. BCG je u pet zemalja ispitala 32.000 ljudi o 55 brendova u pet industrijskih grana. Svaka organizacija je po BCG-ovoj metodi, gde se meri preporuka „od usta do usta“ (poznatija kao Brand... Više ...

18. 12. 2013

Kia je generalni sponzor ovog čuvenog grand slema već od 2002. godine, što je ujedno i najduže neprekidno sponzorstvo bilo kojeg grand slema. Br. 1 svetskog tenisa, Španac Rafael Nadal je već od 2004. godine Kijin globalni sportski ambasador, a 2009. godine je tamo i pobedio. Tročlani žiri koga je imenovao direktor društva KIA AUTO d.o.o. dana 17.12.2013. godine... Više ...