08. 04. 2016

-    Novi Kia Sportage 2.0 CRDi AWD pobedio konkurente: Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4WD, Mazda CX-5 Skyactiv D 175 4WD, Ford Kuga 2.0 TDCI 4x4

U predzadnjem martovskom broju uglednog nemačkog Auto Bilda su objavili uporedni test četiri sportska terenca – Hyundai Tucson, Mazda CX-5, Ford Kuga i Kia Sportage, gde se potonji iskazao kao najbolji.

U 2013. godini su u 15. broju novinari Auto Bilda o starom Sportagu napisali, da “nedostaje tačka na 'i’ – povoljna cena i 7-godišnja garancija mnogo su doprineli odluci o kupovini starog modela Sportage” i izneli još nekoliko mišljenja na osnovu najnovijih detaljnih testiranja:

“Novi model Sportage će se takođe strankama tako jako svideti, čak i onima, koji ga dosad nisu imali u užem izboru kod kupovine vozila.

Razlog br. 1: Novi Sportage je nadasve lep. Njegove jednostavne vitke linije sa sportskim naglaskom ne privlače samo poglede vozača sportskih terenaca.

Razlog br. 2: Vožnja s novim Sportagem je vrhunska kao što je vrhunski i njegov izgled. I to je za Kiju nešto novo. Ako je Auto Bild u prošlosti kod starog Sportaga izrazio kritiku zbog neodazivnog upravljačkog i kočionog sistema, onda novi Sportage pruža veći utisak dovršenosti i uglađenosti. Novi Kia Sportage ima bolji kočioni sistem od Mazde i Forda i vrhunski podešeno vešanje.

Novi Kia Sportage ima u odnosu na prethodnika preciznije vešanje, koje pruža bolji kontakt s podlogom i tako doprinosi udobnijoj vožnji. Dizelski motor sa 185 konjskih snaga oduševljava, 6-stepeni menjač takođe; čini se kao da ručica menjača sama klizi.

Prednosti novog modela su i potrošnja goriva od 6,8 litara/100 km, što je najniža potrošnja od sva četiri test vozila i najviša ukupna dozvoljena masa prikolice, koja iznosi 2.200 kg (oba podatka jednaka su kao kod Tucsona) i što je najveća prednost: Kijina 7-godišnja fabrička garancija.

Novi Kia Sportage sada pored 7-godišnje fabričke garancije nudi i odličan kočioni sistem, elegantan menjač i majstorski podešeno vešanje.

Kia pruža sportski izgled: i unutrašnjost automobila je specifična, sva tehnika je takva kao i kod Tucsona. S novom GT linijom unutrašnjost je sada bogatija za novo crno nebo i odlične šavove koji ukrašavaju sedišta.”

Na kraju su Nemci pored Sportagevih ukupnih 559 osvojenih bodova (Hyundai Tucson je sakupio 552, Mazda CX-5 536, Ford Kuga 535 bodova) napisali: “ Kia Sportage se iz sportskog terenca niže cenovne klase preobrazio u tehnički dovršen i profinjen automobil.”

To je već drugo prestižno priznanje za Kiju od strane čuvenog Auto Bilda, jer se Kia nedavno u Auto Bildovom izveštaju o kvalitetu za 2015. godinu (izdanje 50/2015), koji je ocenjivao zadovoljstvo stranaka, pouzdanost i dugogodišnji kvalitet 20 vodećih automobilskih brendova na nemačkom tržištu, plasirala na 1. mesto.

Više o Kijinom kvalitetu možete naći na: http://www.kia.rs/kvalitet

 

***
Kia Motors Corporation spada među najuspešnije globalne automobilske kompanije sa naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom sveta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namenjenih evropskom tržištu poverena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. Pri zadovoljstvu kupaca pogotovo odskaču modeli Soul i Sorento, koji su u studiji 2015 JD Power IQS pojedili u svojim kategorijama, dok je Kia zauzela 1. mesto od svih masovnih brendova i ukupno drugo (iza Porschea). Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu predanost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rješenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i sa revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za vaš novac.