29. 08. 2017

Europa League je najveće fudbalsko klupsko takmičenje na svetu

Trogodišnji ugovor počinje sledeće sezone (2018/19)
Kia Motors je nedavno postala novi zvanični partner Evropske lige u fudbalu (UEFA Europa League), koju organizuje krovni evropski fudbalski savez UEFA. Trogodišnji ugovor o saradnji počinje od sledeće sezone (2018/19) i završava finalnom utakmicom UEFA Europa League 2021. godine.

Evropska liga je najveće fudbalsko klupsko takmičenje na svetu, koje uključuje klubove iz 54 evropske zemlje i ima ukupno čak 980 miliona televizijskih gledalaca. Kia će kao zvanični partner organizatorima omogućiti flotu od 90 vozila za potrebe finalnih utakmica 2019., 2020. i 2021. Flotu će koristiti za prevoz sudija, zvaničnih osoba, delegata i veoma važnih gostiju.

Kia ‘Trophy Tour’ - upoznavanje fudbalskih legendi i obilazak pehara
Pored toga će Kia Motors i UEFA izvesti i UEFA Europa League ‘Trophy Tour’. Na turneji će ljubitelji najvažnije sporedne stvari na svetu imati priliku da uživo vide legendarni pobednički pehar i upoznati neke od fudbalskih legendi. Kia će mlade fudbalske fanove širom Evrope pozvati da učestvuju u konkursu, gde mogu da postanu zvanični nosači lopti pre početka utakmice i na taj način dožive jedinstven osećaj kada zajedno sa fudbalskim zvezdama izlaze na teren.

Tae Hyun (Thomas) Oh, izvršni potpredsednik i izvršni direktor Kia Motors Corporation, kaže: “Jako smo srećni zbog nastavka partnerstva s UEFA-om, jer delimo iste vrednosti, privrženost i strast za fudbalom. To partnerstvo nam omogućava povećanje Kijine globalne prepoznatljivosti i ubuduće, jer ćemo biti povezani s ogromnom fudbalskom publikom. Evropska liga je jedno od najkonkurentskijih globalnih fudbalskih takmičenja i našem brendu omogućava izvanrednu platformu, koja će nas povezati s postojećim Kijinim strankama i s potencijalnim kupcima širom sveta.”

Guy-Laurent Epstein, vođa marketinga u UEFA Events SA, kaže: “Već sada imamo vrlo blisku saradnju s Kia Motors i radujemo se produbljenju tog partnerstva kroz Evropsku ligu. Zajedno ćemo raditi na tome da uspostavimo čvrste veze s fudbalskim fanovima u Evropi i drugde, zato jedva čekamo prvi globalni Trophy Tour, koji će fanovima omogućiti da upoznaju fudbalske legende i vide pehar na domaćem tlu. Zajedno s partnerom kao što je Kia, razvijaćemo još bolju Evropsku ligu i radujemo se zajedničkim projektima.”

Prijavite se na test vožnju i uverite se u Kia kvalitet!

 

Prijavite se na test vožnju

***

Kia Motors Corporation spada među najuspešnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom sveta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namenjenih evropskom tržištu poverena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2017 JD Power IQS Kia je zauzela 1. mesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu posvećenost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rešenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

09. 08. 2017

Kia Motors je pokupila još jednu nagradu za kvalitet i pouzdanost, i to u studiji ugledne institucije J.D. Power o pouzdanosti vozila za 2017. godinu (VDS - Vehicle Dependability Study), koju su izveli među nemačkim kupcima, gde je zauzela 1. mesto. Kia Sportage drugu godinu zaredom najpouzdaniji u svojoj klasi Sportage, evropski prodajni hit, već drugu godinu zaredom je ubedio nemačke kupce i pobedom u kategoriji ‘kompaktni sportski terenac’ pomeo svu konkurenciju. 14.000 vlasnika vozila u Nemačkoj ocenilo 71 model Studija je ove godine obuhvatila oko 14.000 vlasnika vozila u Nemačkoj, koji su... Više ...

09. 08. 2017

Poslednjeg julskog vikenda, karavan KIA vozila obreo se na Kopaoniku, na vrhu Srbije. Novi Sportage bio je oficijelno vozilo Mountain Bike trke i maratona »Tri strane Kopa«. Najsrećnije KIA fanove odveli smo na off-road vožnju i da pogledaju spektakularan zalazak sunca sa Pančićevog vrha. U nastavku pogledajte fotografije sa ove sjajne večeri, a više fotografija sa same trke možete... Više ...

17. 07. 2017

Kia je u okviru prestižnih nagrada German Brand Award (GBA) osvojila zlatnu medalju za ‘izvrsnost u strategiji marke, upravljanju i stvaranju marke’. Žiri je najstarijeg korejskog proizvođača automobila odlikovao i u kategoriji ‘interni brending’. Kia oduševljava ‘snagom iznenađenja’ Kia je žiri, sastavljen od nezavisnih stručnjaka, uverila ne samo načinom komuniciranja svojih... Više ...

05. 07. 2017

Bronzano priznanje IDEA za koncept velikog SUV-a Veliki konceptni sportski terenac Kia Telluride dobio je prestižnu dizajnersku nagradu, koju dodeljuje američko društvo dizajnera IDSA. Kia je osvojila bronzanu medalju za dizajnersku izvrsnost IDEA 2017 (International Design Excellence Awards) u kategoriji prevoznih sredstava i to za konceptno vozilo, premijerno predstavljeno na salonu automobila u Detroitu u januaru 2016. godine. Telluride nastavlja seriju Kijinih dizajnerskih nagrada ... Više ...