30. 08. 2017

Konceptno vozilo donosi potpuno novi izgled sledeće generacije cee'da

Kia Motors će 12. septembra na salonu automobila u Frankfurtu predstaviti novi koncept.

Konceptno vozilo, dizajnirano u Kijinom evropskom dizajnerskom centru u Frankfurtu, tek 500 metrov udaljenom od mesta, gde će biti predstavljeno, pokazuje kakva će biti sledeća generacija novog cee'da.

Koncept predstavlja Kijinu novu varijantu karoserije. Produženi »hot hatch« zadržava sportski izgled postojećeg pro_cee’da, dok istovremeno združuje njegovu vizuelnu pojavu sa svakidašnjom upotrebljivom svestranošću. Novi koncept, namenjen novoj generaciji vozača, u fokus stavlja odvažnu viziju, koja će karakterizovati čitavu gamu novog cee'da.

Kia će novi koncept široj automobilskoj javnosti razotkriti 12. septembra na svom izložbenom prostoru u dvorani 9 frankfurtskog Messe-a.

Prijavite se na test vožnju i uverite se u Kia kvalitet!

 

Prijavite se na test vožnju

***

Kia Motors Corporation spada među najuspešnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom sveta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namenjenih evropskom tržištu poverena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2017 JD Power IQS Kia je zauzela 1. mesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu posvećenost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rešenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

 

29. 08. 2017

Trogodišnji ugovor počinje sledeće sezone (2018/19) Kia Motors je nedavno postala novi zvanični partner Evropske lige u fudbalu (UEFA Europa League), koju organizuje krovni evropski fudbalski savez UEFA. Trogodišnji ugovor o saradnji počinje od sledeće sezone (2018/19) i završava finalnom utakmicom UEFA Europa League 2021. godine. Evropska liga je najveće fudbalsko klupsko takmičenje na svetu, koje uključuje klubove iz 54 evropske zemlje i ima ukupno čak 980 miliona televizijskih gledalaca. Kia će kao zvanični partner organizatorima omogućiti flotu od 90 vozila za potrebe finalnih utakmica 2019., 2020. i 2021. Flotu će koristiti za prevoz... Više ...

09. 08. 2017

Kia Motors je pokupila još jednu nagradu za kvalitet i pouzdanost, i to u studiji ugledne institucije J.D. Power o pouzdanosti vozila za 2017. godinu (VDS - Vehicle Dependability Study), koju su izveli među nemačkim kupcima, gde je zauzela 1. mesto. Kia Sportage drugu godinu zaredom najpouzdaniji u svojoj klasi Sportage, evropski prodajni hit, već drugu godinu zaredom je ubedio nemačke kupce i pobedom u kategoriji ‘kompaktni sportski terenac’ pomeo svu konkurenciju. 14.000 vlasnika vozila u Nemačkoj ocenilo 71 model Studija je ove godine obuhvatila oko 14.000 vlasnika vozila u Nemačkoj, koji su... Više ...

09. 08. 2017

Poslednjeg julskog vikenda, karavan KIA vozila obreo se na Kopaoniku, na vrhu Srbije. Novi Sportage bio je oficijelno vozilo Mountain Bike trke i maratona »Tri strane Kopa«. Najsrećnije KIA fanove odveli smo na off-road vožnju i da pogledaju spektakularan zalazak sunca sa Pančićevog vrha. U nastavku pogledajte fotografije sa ove sjajne večeri, a više fotografija sa same trke možete... Više ...

17. 07. 2017

Kia je u okviru prestižnih nagrada German Brand Award (GBA) osvojila zlatnu medalju za ‘izvrsnost u strategiji marke, upravljanju i stvaranju marke’. Žiri je najstarijeg korejskog proizvođača automobila odlikovao i u kategoriji ‘interni brending’. Kia oduševljava ‘snagom iznenađenja’ Kia je žiri, sastavljen od nezavisnih stručnjaka, uverila ne samo načinom komuniciranja svojih... Više ...