07. 09. 2017

Kia Motors je razotkrila nove fotografije koncepta Proceed. Kijino novo konceptno vozilo doživeće svjetsku premijeru 12. septembra na salonu automobila u Frankfurtu.

Najavljuje smernice dizajna nove generacije cee’da
Koncept Proceed, nastao u Kijinom dizajnerskom centru u Frankfurtu, tek 500 metara udaljenom od prizorišta najavljuje kakva bi trebala biti nova generacija cee'da.

Produženi hot hatch predstavlja Kijinu novu izvedbu karoserije
Koncept predstavlja novu varijantu karoserije. Produženi hot hatch zadržava sportski izgled postojećeg pro_cee’da, dok istovremeno udružuje njegovu agresivnu vizuelnu pojavu sa svakidašnjom svestranošću. Model je temeljito prerađen i promenjen za novu generaciju vozača i donosi odvažnu viziju potencijalnih novih članova cee'da nove generacije.

Gregory Guillaume, vođa Kijinog evropskog dizajna, kaže: “Zbog brojnih evropskih vozača, koji sve više traže alternative moćnim trovratnim kupeima, počeli smo razmišljati o drugačijem atraktivnom modelu porodice cee’d. Koncept Proceed predstavlja odvažnu novu viziju, koja će reinkarnirati i oživeti pro_cee'dovu živahnu dušu, namenjenu novoj generaciji vozača, koji žele vozila s boljim performansama.”

Niži, vitkiji i okretniji – koncept, koji karakterišu spuštajuća linija krova, mišićave dimenzije i kompaktan izgled
Niži, vitkiji i okretniji koncept Proceed, kog karakterišu spuštajuća linija krova, mišićave dimenzije i kompaktan izgled najavljuje svoju okretnost. Siluetu vozila dopunjuju brojni neobični dizajnerski detalji. Dinamični okviri prozora slijede krovnu liniju do zadnjeg kraja, dok agresivan izgled u obliku ‘zuba ajkule’, dopunjen logotipm GT, naglašava nedostatak B stubića. Bočne stranice dodatno napuhavaju bok i stvaraju mišićav izgled zadnjeg kraja vozila. Koncept je opremljen ogromnim šestokrakim aluminijumskim felnama od 20 inča.

Jedinstveni ‘Luminline’ spoljni dizajn – osvetljena kontura staklenog krova
U doba kada dnevna svetla postaju jedan od ključnih elemenata identiteta vozila, koncept Proceed koristi svetla na drugačiji način. Koncept predstavlja ‘Luminline’ – osvetljenu konturu staklenog krova, koja pozdravlja vozača prilikom približavanja vozilu. To služi kao snažan noćni vizuelni identitet vozila, koji naglašava njegov fastback izgled.

Dramatična linija krova spušta se prema zadnjem kraju, koji ima karakteristične pozamašne vazdušne otvore i refleksne površine oko zadnjih svetala, inspirisane istopljenim feromagnetnim metalom.

Izgled koncepta i dimenzije su novi, ali vozilo koristi neke dobro poznate Kijine motive. Ikonična ‘tigrova maska’, od Stingera posuđeno dizajnersko ‘ostrvo’ na poklopcu motora, zaobljeno vetrobransko staklo, zastakljen celi krov i Kijina nenadmašna mešavina zaobljenih delova karoserije i napetih bora. Svaki element predstavlja koncept Proceeda kao zaista modernu Kiju.

Koncept odskače i zbog crvene boje karoserije (Lava Red). Ista je nastala kao kombinacija višekratnog ručnog nanošenja slojeva crnog, srebrnog (hromiranog) i crvenog laka, što stvara sjajnu, tamno crvenu boju karoserije.

Kia će razotkriti koncept Proceed 12. septembra na svom izložbenom prostoru u dvorani 9 sajmišta u Frankfurtu.

Prijavite se na test vožnju i uverite se u Kia kvalitet!

 

Prijavite se na test vožnju

***

 

Kia Motors Corporation spada među najuspešnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom sveta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namenjenih evropskom tržištu poverena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2017 JD Power IQS Kia je zauzela 1. mesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu posvećenost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rešenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

 

30. 08. 2017

Kia Motors će 12. septembra na salonu automobila u Frankfurtu predstaviti novi koncept. Konceptno vozilo, dizajnirano u Kijinom evropskom dizajnerskom centru u Frankfurtu, tek 500 metrov udaljenom od mesta, gde će biti predstavljeno, pokazuje kakva će biti sledeća generacija novog cee'da. Koncept predstavlja Kijinu novu varijantu karoserije. Produženi »hot hatch« zadržava sportski izgled... Više ...

29. 08. 2017

Trogodišnji ugovor počinje sledeće sezone (2018/19) Kia Motors je nedavno postala novi zvanični partner Evropske lige u fudbalu (UEFA Europa League), koju organizuje krovni evropski fudbalski savez UEFA. Trogodišnji ugovor o saradnji počinje od sledeće sezone (2018/19) i završava finalnom utakmicom UEFA Europa League 2021. godine. Evropska liga je najveće fudbalsko klupsko takmičenje na svetu, koje uključuje klubove iz 54 evropske zemlje i ima ukupno čak 980 miliona televizijskih gledalaca. Kia će kao zvanični partner organizatorima omogućiti flotu od 90 vozila za potrebe finalnih utakmica 2019., 2020. i 2021. Flotu će koristiti za prevoz... Više ...

09. 08. 2017

Kia Motors je pokupila još jednu nagradu za kvalitet i pouzdanost, i to u studiji ugledne institucije J.D. Power o pouzdanosti vozila za 2017. godinu (VDS - Vehicle Dependability Study), koju su izveli među nemačkim kupcima, gde je zauzela 1. mesto. Kia Sportage drugu godinu zaredom najpouzdaniji u svojoj klasi Sportage, evropski prodajni hit, već drugu godinu zaredom je ubedio nemačke kupce i pobedom u kategoriji ‘kompaktni sportski terenac’ pomeo svu konkurenciju. 14.000 vlasnika vozila u Nemačkoj ocenilo 71 model Studija je ove godine obuhvatila oko 14.000 vlasnika vozila u Nemačkoj, koji su... Više ...

09. 08. 2017

Poslednjeg julskog vikenda, karavan KIA vozila obreo se na Kopaoniku, na vrhu Srbije. Novi Sportage bio je oficijelno vozilo Mountain Bike trke i maratona »Tri strane Kopa«. Najsrećnije KIA fanove odveli smo na off-road vožnju i da pogledaju spektakularan zalazak sunca sa Pančićevog vrha. U nastavku pogledajte fotografije sa ove sjajne večeri, a više fotografija sa same trke možete... Više ...