08. 11. 2017

Glavna nagrada putovanje u Australiju za 2 osobe

 

Teniski grand slem turnir Australian Open, koji se već od 1905. godine svake godine odvija zadnje dve sedmice januara u Melburnu, je jedan od četiri grand slem turnira među koje još spadaju Roland Garros, Wimbledon i US Open.

Kia, koja je glavni sponzor turnira još od 2002., nakon završetka nagradnog konkursa „Kia te vodi u Australiju“ će početkom decembra proglasiti pobednika/pobednicu, koji će sa sobom u zemlju kengura povesti još jednu osobu po svom izboru. Dobitnici nagrade će iz zime otputovati na australijsko sunce i u legendarnoj Rod Laver Areni u Melburnu uživo pratiti najbolje tenisere sveta.

Odlazak na teniski polufinalni meč u Melburnu
Nakon online prijave na http://www.kia.rs/australija ili www.kia.rs/test_drive i odgovora na konkursno pitanje, obavljene vožnje sa jednim od modela Kia, stranka može uz malo mašte osvojiti nezaboravni izlet. Glavna nagrada je putovanje u Australiju za dve osobe. Nagrada uključuje putovanje za dve osobe u Melburn (Australija) na polufinale teniskog Grand Slam turnira Australian Open sa plaćenim avionskim kartama, smeštajem u hotelu i ulaznicama.

Nagradni izlet je predviđen krajem januara 2018. - na vrhuncu australijske letnje sezone. Sve što moraju avanturisti uraditi je da se online prijave na test vožnju, napišu svoj kreativni komentar na konkursno pitanje i testiraju željenu Kiju. Nagradni konkurs traje do 30.11. 2017.

Glavna nagrada: putovanje u Australiju na polufinale dvoboja otvorenog prvenstva Australije u januaru 2018. za dve osobe. Nagrada pokriva troškove putovanja za dve osobe u Melburn (Australija) na polufinale teniskog Grand Slam turnira Australian Open sa plaćenim avionskim kartama, smeštajem u hotelu i ulaznicama. Termin putovanja je unapred određen i nije ga moguće promeniti.


Detaljnije informacije o nagradnom konkursu nalaze se na internet stranici organizatora nagradnog konkursa: http://www.kia.rs/australija odn. u salonima Kia (spisak dostupan na www.kia.rs/representatives).

Prijavite se na test vožnju i uverite se u Kia kvalitet!

Prijavite se na test vožnju

***

 

Kia Motors Corporation spada među najuspešnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom sveta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namenjenih evropskom tržištu poverena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2017 JD Power IQS Kia je zauzela 1. mesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu posvećenost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rešenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

03. 11. 2017

Grupacija Hyundai Motor Group je na međunarodnoj konferenciji o pogonskim sklopovima, koja je nedavno održana u Južnoj Koreji, predstavila strategiju razvoja motornih pogona u budućnosti. Više od 1.200 inženjera i akademika vodećih kompanija s područja razvoja motora iz cijelog sveta je učestvovalo na dvodnevnom događaju, gde su predstavili priloge na temu Pomerajmo granice tehnologija pogonskih sklopova: za povećanje vrednosti za stranke (Knock the Limit of Powertrain Technologies: To Enhance Value for Customers). Na konferenciji je južnokorejski automobilski gigant, inače 5. najveća automobilska grupacija na svetu, predstavio prva 4 motora i 2 menjača iz nove... Više ...

23. 10. 2017

Čak 184.000 radnih mesta zahvaljujući Kijinoj prisutnosti u Evropi Novi izveštaj, s naslovom The economic and societal benefits deriving from the presence of Kia in Europe (Ekonomske i društvene koristi prisutnosti Kije u Evropi), otkriva da 184.386 ljudi duguje svoj posao prisutnosti ove marke u Evropi, kako onih direktno zaposlenih u Kiji ili indirektno u lancu dobavljača, prodaji i distribuciji. Kia je u 2016. širom Evrope platila poreza u visini 1,2 milijarde evra Uključujući carine, poreze od prodaje i prihode Kia je u 2016. godini evropskim vladama ukupno platila 1,2 milijarde evra u obliku poreza, čime značajno... Više ...

14. 09. 2017

Svetska premijera koncepta Kia Proceed Kia je na salonu automobila u Frankfurtu predstavila atraktivni koncept Proceed, kome društvo prave još neki novi modeli. Koncept Proceed predstavlja odvažnu viziju potencijalnog člana nove generacije porodice cee’d.   Prvi put se pokazuju i novi kompaktni krosover Stonic i Picanto... Više ...

07. 09. 2017

Najavljuje smernice dizajna nove generacije cee’da Koncept Proceed, nastao u Kijinom dizajnerskom centru u Frankfurtu, tek 500 metara udaljenom od prizorišta najavljuje kakva bi trebala biti nova generacija cee'da. Produženi hot hatch predstavlja Kijinu novu izvedbu karoserije Koncept predstavlja novu varijantu karoserije. Produženi hot hatch zadržava... Više ...