10. 11. 2017

Kia Sportage ovog leta bio je prava zvezda i to na najpoznatijoj srpskoj planini – Kopaoniku.

U saradnji sa Avanturističkim Centrom „Kopaonik“, Kia Centar Beograd je organizovao nekoliko off-road vikenda na Kopaoniku, a tokom cele letnje sezone vozilo Kia Sportage je učestvovalo u brojnim aktivnostima iz oblasti turističke i promotivne ponude Kopaonika. Na ovaj način Sportage je opravdao svoj slogan „Spreman za avanturu“. Sportage je bio i oficijelno vozilo međunarodne biciklističke trke i maratona „Tri strane Kopa“.

Neke od fotografija sa ovih događaja već ste imali prilike da vidite na našim društvenim mrežama, a ovoga puta Vas prepuštamo da uživate u atraktivnim video kadrovima sa vrha Srbije.

Prijavite se na test vožnju i uverite se u Kia kvalitet!

Prijavite se na test vožnju

 

***

 

Kia Motors Corporation spada među najuspešnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom sveta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namenjenih evropskom tržištu poverena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2017 JD Power IQS Kia je zauzela 1. mesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu posvećenost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rešenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

08. 11. 2017

Teniski grand slem turnir Australian Open, koji se već od 1905. godine svake godine odvija zadnje dve sedmice januara u Melburnu, je jedan od četiri grand slem turnira među koje još spadaju Roland Garros, Wimbledon i US Open. Kia, koja je glavni sponzor turnira još od 2002., nakon završetka nagradnog konkursa „Kia te vodi u Australiju“ će početkom decembra proglasiti pobednika/pobednicu, koji će sa sobom u zemlju... Više ...

03. 11. 2017

Grupacija Hyundai Motor Group je na međunarodnoj konferenciji o pogonskim sklopovima, koja je nedavno održana u Južnoj Koreji, predstavila strategiju razvoja motornih pogona u budućnosti. Više od 1.200 inženjera i akademika vodećih kompanija s područja razvoja motora iz cijelog sveta je učestvovalo na dvodnevnom događaju, gde su predstavili priloge na temu Pomerajmo granice tehnologija pogonskih sklopova: za povećanje vrednosti za stranke (Knock the Limit of Powertrain Technologies: To Enhance Value for Customers). Na konferenciji je južnokorejski automobilski gigant, inače 5. najveća automobilska grupacija na svetu, predstavio prva 4 motora i 2 menjača iz nove... Više ...

23. 10. 2017

Čak 184.000 radnih mesta zahvaljujući Kijinoj prisutnosti u Evropi Novi izveštaj, s naslovom The economic and societal benefits deriving from the presence of Kia in Europe (Ekonomske i društvene koristi prisutnosti Kije u Evropi), otkriva da 184.386 ljudi duguje svoj posao prisutnosti ove marke u Evropi, kako onih direktno zaposlenih u Kiji ili indirektno u lancu dobavljača, prodaji i distribuciji. Kia je u 2016. širom Evrope platila poreza u visini 1,2 milijarde evra Uključujući carine, poreze od prodaje i prihode Kia je u 2016. godini evropskim vladama ukupno platila 1,2 milijarde evra u obliku poreza, čime značajno... Više ...

14. 09. 2017

Svetska premijera koncepta Kia Proceed Kia je na salonu automobila u Frankfurtu predstavila atraktivni koncept Proceed, kome društvo prave još neki novi modeli. Koncept Proceed predstavlja odvažnu viziju potencijalnog člana nove generacije porodice cee’d.   Prvi put se pokazuju i novi kompaktni krosover Stonic i Picanto... Više ...