Korporativna filozofija

Korporativna filozofija

Filozofija menadžmenta

Izgraditi novu budućnost i ostvariti snove čovečanstva kreativnim razmišljanjem i suočavanjem sa izazovima

Filozofija upravljanja poslovnim procesom smisao je postojanja naše kompanije i služi kao osnovna smernica koja oblikuje razmišljanje i ponašanje zaposlenih. Sledeće tri ključne reči sažimaju Kijinu filozofiju upravljanja: punu odgovornost, ostvarivanje potencijala i praktikovanje čovečanstva. Ove ključne vrednosti obuhvaćene su jednim mantrom: „Izgradnja nove budućnosti i ostvarenje snova čovečanstva kreativnim razmišljanjem i suočavanjem s izazovima“.

Neograničen osećaj odgovornosti
Realizacija mogućnosti
Poštovanje čovečanstva

Vizija

Ujedinjeni za bolju budućnost

Godine 2011. Hyundai Motor Group uspostavila je novu korporativnu viziju: "Poštovanje ljudi i praksa upravljanja okolinom kako bi se maksimiziralo stvaranje vrednosti i ostvario uravnotežen i zajednički rast deonicima". Sve podružnice će sarađivati kako bi ispunile tu viziju i pretvorile Hyundai Motor Group u vrhunsku svetsku automobilsku grupu koja klijentima pruža novu vrednost. Većom vrednošću koju stvaramo udruživanjem naših kompetencija, jačamo sigurnost partnerskih firmi i lokalnih zajednica, a istovremeno doprinosimo održivosti čovečanstva.

Životni partner u automobilima, a i šire

Pod korporacijskom vizijom na nivou Grupe nalaze se detaljne vizije za svako ključno poslovno područje. Za poslovanje u automobilskoj industriji, vizija je 'Pružanje novog prostora koji život čini praktičnijim i ugodnijim ostvarivanjem superlativne mobilnosti temeljene na inovativnim ljudima orijentisanim, ekološki prihvatljivim tehnologijama i sveobuhvatnim uslugama. Kia Motors će ponuditi proizvode i usluge koje odgovaraju ovoj viziji okretanja automobila od pukih načina prevoza u nove prostore za životni stil.

Ključne vrednosti

Osnovne vrednosti obuhvataju kodeks ponašanja zaposlenih i organizacije u celini.
One takođe predstavljaju korporativnu kulturu kojoj težimo i obećanje koje činimo sebi i akcionarima. Postali smo jedan tako što smo delili iste vrednosti i dosledno ih primenjivali u našim procesima donošenja odluka.
Kia Motors će se suočiti sa izazovima koji će se voditi kroz međusobnu saradnju i poštovanje dok ispunjavaju naše obećanje i obuhvataju talenat i raznolikost kako bismo izgradili zasebnu korporativnu kulturu.

Kupac na prvom mestu

Promovišemo korporativnu kulturu usmerenu prema kupcima pružajući najbolji kvalitet i besprekornu uslugu sa svim vrednostima usmerenim na naše klijente.

Izazovi

Odbijamo da se zadovoljimo, prihvatamo svaku priliku za veći izazov i uvereni smo u postizanje naših ciljeva s nepokolebljivim strastvenim i genijalnim razmišljanjem.

Komunikacija i saradnja

Stvaramo sinergiju kroz osećaj "zajedništva" kroz koji promiče međusobna komunikacija i saradnja unutar firme i naših poslovnih partnera.

Ljudi

Verujemo da je budućnost naše organizacije u srcima i sposobnostima pojedinih članova, zato im pomažemo da razviju svoje potencijale stvaranjem korporativne kulture koja poštuje talenat.

Globalnost

Poštujemo raznolikost kultura i običaja, želimo biti najbolji na svetu u onome što radimo i nastojimo da postanemo ugledni globalni korporativni građanin.