Kia Motors i u septembru globalno uspešna

Septembrska globalna prodaja iznosila 260.023 vozila, 10 posto više nego prošle godine

6.10.2020

Iz Kia Motors Corporation javljaju da su u septembru širom sveta ukupno prodali 260.023 vozila, što je 10,3% više nego u septembru prošle godine.

Najpopularniji je bio sportski terenac Sportage sa prodatih 33.999 primeraka, kome su se najviše približili sportski terenac Seltos (31.144 primerka, ne prodaje se u Evropi) i limuzina K5 (25.365 primeraka, na nekim tržištima se prodavala pod imenom Optima).

U Južnoj Koreji prodali 51.211 Kija, 22% više nego u septembru 2019. godine
Prodaja na Kijinom domaćem tržištu doživela je čak 21,9-postotno poboljšanje u odnosu na lane. Tamošnji trgovci prodali su 51.211 Kija među kojima je prednjačio veliki jednovolumen Carnival.

 

 

 

Prodaja izvan Koreje iznosila 208.812 vozila, veća za 8%  
Prodaja izvan Koreje u septembru ove godine je u odnosu na prošlu godinu skočila za 7,7 posto na ukupno 208.812 vozila. Rast su predvodili sportski terenci, na čelu sa Seltosom i Sportagem, dok je treći najpopularniji model bila limuzina K3 (na pojedinim tržištima se prodaje pod imenom Forte).  

Uprkos trenutnom zahtevnom poslovnom ambijentu, prouzrokovanom pandemijom Covid-19, Kia i dalje nastavlja sa razvojem usluga mobilnosti 'KiaMobility'. Ovaj novi program korisnicima omogućava najam vozila kod Kijinih zastupnika samo za jedan dan ili za celu godinu.

Kia očekuje daljnji rast prodaje do kraja godine zbog još bogatije SUV ponude
Korporacija očekuje dobre prodajne rezultate i u nastavku ove godine zahvaljujući još bogatijoj ponudi sportskih terenaca, na čelu sa modelom Sonet, kojeg su prošli mesec predstavili u Indiji, kao i benzinskog Sorenta koji će biti raspoloživ u zadnjem kvartalu.
Kia. Prva za ljude.  

     
***


Kia Motors Corporation spada među najuspešnija globalna automobilska preduzeća sa naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja sveta. Brend širom sveta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 50 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mesto među svim masovnim brendovima. Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gde je smešten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Riselshajmu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje da iznenađuje svet uzbudljivim, inspirativnim iskustvom koje premašuje sva očekivanja.

 

Sve Kompaktna SUV Sportski Karavani