Unapređen hibridni krosover Kia Niro

Tehnološka unapređenja i još više asistencije vozaču ADAS

Glavne promene eksterijera – nova prednja svetla, maska hladnjaka i naplaci   

U kabini novi merači, standardni 8-inčni ekran i navigacija sa 10,25-inčnim ekranom i premium audio sistem Harman/Kardon

6.12.2019

Kia Motors nedavno je predstavila unapređenog hibridnog Nira. Popularni i više puta nagrađivani kompaktni krosover doživeo je nekoliko promena eskterijera – novi su npr.  farovi i svetla za maglu, maska hladnjaka sa dijamantskim uzorkom i dnevna LED svetla u obliku dve strelice. Zadnja ukrasna zaštita podvozja je šira i naglašenija, zadnja LED svetla imaju u odnosu na prethodnika »hi-tech« izgled, a tu su i novi 16- i 18-inčni naplaci.

U kabini novi merači, standardni 8-inčni ekran i navigacija sa 10,25-inčnim ekranom i premium audio sistem Harman/Kardon
U unutrašnjosti je novi Niro dobio novi ekran, novu 7-inčnu instrument tablu sa novom grafikom, standardni 8-inčni ekran na dodir i opcionalnu navigaciju sa 10,25-inčnim ekranom i premium audio sistemom Harman/Kardon, sa jednostavnom upotrebom dobro poznatog Kijinog interfejsa. Uz doplatu su raspoložive menjačke poluge na upravljaču za sportsko iskustvovožnje, kao i aktivno regenerativno kočenje, električna parking kočnica, kao i ambijentalno osvetljenje u šest različitih boja.

Tehnološka unapređenja i još više asistencije vozaču ADAS
Spoljne i unutrašnje dimenzije i pogon ostali su nepromenjeni u odnosu na prethodnika. Tehnološka unapređenja je dobio Kijin paket sistema asistencija ADAS (Kia Drive Wise Advanced Driver Assistance Systems), koji je sada bogatiji za sistem za održavanje vozila na voznoj traci i sistem za praćenje vozne trake i sistem HBA za automatsko zasenjivanje farova (High Beam Assist).  

Sve te novosti dobiće i Niro Plug-in Hybrid (PHEV), kog zajedno sa hibridnom varijantom širom Evrope očekujemo na proleće.

Rast prodaje hibridnih i električnih vozila od 22 posto
Kijina ponuda elektrificiranih modela je doživela osetan rast tražnje u ovoj godini. Prodaja hibridnih, plug-in hibridnih i električnih vozila je u prvih devet meseci ove godine porasla sa 42.676 na 51.880 vozila (+21,6%). Ponudu čine novi e-Soul, Optima Plug-in Hybrid (limuzina i karavan) i varijante modela Niro.

Prodaja Nira povećala se za čak 32% na 44.949 vozila, prvenstveno zahvaljujući hibridnom i plug-in hibridnom Niru kao i početku prodaje novog potpuno električnog e-Nira. Kia u dolazećim mesecima namerava predstaviti elektrificirane pogone ostalih postojećih i budućih modela.

Raširena ponuda varijanti Ceeda
Najznačajniji Kijin model u Evropi je Ceed, koji je do sada imao u ponudi hečbek i karavan, a nedavno je obogaćen varijantama shooting brake ProCeed i krosover XCeed. Prodaja Ceedove game se sa ukupno prodatih 92.050 primeraka u 2019. godini u odnosu na prošlu godinu povećala za čak 85% (I-X 2018: 49.868). Ilustrativan je primer Nemačke, gde vlada neverovatna konkurencija, u kojoj je Kia udvostručila prodaju Ceeda (18.003 u odnosu na 8.991 primerak u prvih deset meseci 2018. godine).

Na proleće stižu plug-in hibridi Xceed i Ceed Sportswagon
Sa četiri varijante karoserije Ceeda je Kia nedavno najavila skoro lansiranje plug-in hibrida Xceed i Ceed Sportswagon, koji će se na proleće iduće godine pridružiti Kijinoj bogatoj ponudi hibridnih i električnih vozila.

Kia. Prva za ljude.


***


Kia Motors Corporation spada među najuspešnija globalna automobilska preduzeća sa naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja sveta. Brend širom sveta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 49 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mesto među svim masovnim brendovima. Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gde je smešten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Riselshajmu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje da iznenađuje svet uzbudljivim, inspirativnim iskustvom koje premašuje sva očekivanja.

 

 

Sve Kompaktna SUV Sportski Karavani