Kia u odvažan preobražaj sa novim logom i globalnim sloganom

Novi logo utelovljava Kijinu samouverenost i privrženost klijentima

7.1.2021

Kia je predstavila svoj novi korporativni logo i globalni slogan koji simbolizuju odvažan preobražaj i novu strategiju brenda. Predstavljanje novog loga pokazuje Kijine ambicije da postane vodeći brend u mobilnosti budućnosti, sa promenom gotovo svih vidika svog poslovanja.

Novi logo utelovljava Kijinu samouverenost i privrženost klijentima
Logo je simbol Kijine nove strategije i implementacije obećanja klijentima o vrednostima koje će ovaj brend ispunjavati svojim novim proizvodima i uslugama, kao i iskustvom koje će pružati. Novi logo izgleda kao svojeručan potpis. Ritmična, neisprekidana crta predstavlja Kijinu privrženost omogućavanju inspirativnih trenutaka, dok ujedno njegova simetrija govori o samouverenju brenda. Rastuće linije logotipa predstavljaju ambicije brenda i – što je još važnije – vrhunski kvalitet koji Kia pruža svim svojim klijentima.

“Kijin novi logo predstavlja privrženost brenda da postane ikona promena i inovacija”, rekao je Ho Sung Song, generalni direktor i predsednik uprave najstarijeg korejskog proizvođača automobila. “Automobilska industrija trenutno se suočava sa brzim preobražajem u kojem Kia proaktivno učestvuje i prilagođava se tim promenama. Naš novi logo predstavlja našu želju da inspirišemo klijente dok njihove potrebe za mobilnošću evoluiraju, ali i naše zaposlene kako bi mogli da se uhvate u koštac sa svim izazovima u ovoj industriji punoj brzih promena.”

Kia tokom spektakularnog predstavljanja postavila novi Ginesov rekord sa 'najviše dronova koji istovremeno izvode vatromet'
Novi logo spektakularno je predstavljen u okviru pirotehničkog šou-a na nebu iznad korejskog grada Inčeon. Čak 303 drona ispalila su na stotine vatrometa u sinhronizovanom umetničkom nastupu da proslave Kijin novi početak. Time su postavili novi Ginesov svetski rekord sa ‘najviše bespilotnih letelica koje su istovremeno izvele vatromet’. Impozantnu predstavu moguće je pogledati na Kijinom globalnom YouTube kanalu.

Kia ubuduće sa novim sloganom
Pored novog logotipa Kia je predstavila i novi globalni slogan Movement that inspires (Pokret koji inspiriše) koji će da zameni dosadašnji slogan The Power to Surprise (Snaga iznenađenja).

Nova strategija brenda biće predstavljena 15. januara
Više informacija o Kijinoj novoj strategiji koja obuhvata namenu i filozofiju brenda kao i njihovu implementaciju u buduće modele Kia biće predstavljeno na digitalnom događaju (New Kia Brand Showcase) koji će se održati 15. januara, a koji će biti emitovan na Kijinom globalnom YouTube kanalu.

Lansiranje novog logotipa sledi Kijin Plan S predstavljen početkom 2020. koji je dugoročna poslovna strategija. Plan S predviđa da Kia (pored ostalih ciljeva) postane vodeća na globalnom automobilskom tržištu. Zbog toga će se u Kiji fokusirati na još veću popularizaciju električnih vozila i predstavljanje različitih usluga mobilnosti nastalih na osnovu potreba i ukusa pojedinaca i lokalnih tržišta.
Kia. Prva za ljude. 

# # #

Kia Motors Corporation – o nama
Kia Motors Corporation (www.kia.com) pruža vrhunsko iskustvo mobilnosti i pokretnošću inspiriše svoje klijente. Kompanija osnovana 1944. godine je u industriji ‘mobilnosti’ prisutna više od 75 godina. Sa 52.000 zaposlenih širom sveta, prisutnošću u više od 190 zemalja i fabrikama u 6 zemalja Kia danas godišnje proda oko 3 miliona vozila. Kia spada među glavne igrače popularizacije elektrifikovanih i baterijskih električnih vozila, a odnedavno razvija i sve veću paletu usluga mobilnosti čime ohrabruje milione ljudi širom sveta da istraživaju najbolje načine kretanja. Za više informacija posetite: www.kianewscenter.com.

 

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani