Kia Motors Europe sa novim šefom marketinga

Carlos Lahoz ima više od dvadeset godina iskustva u automobilskoj branši.

10.1.2020

Kia Motors Europe postavila je Karlosa Lahoza za novog šefa marketinga, koji je odmah krenuo sa obavljanjem funkcije. Gospodin Lahoz će biti zadužen za Kijin marketing i komunikacione programe, a biće odgovoran za brojna područja kao što su npr. Kijin digitalni marketing, brend i strateško marketinško planiranje, odnosi sa javnošću, društveni mediji i korisničko iskustvo.

Lahoz neposredno podređen Emiliu Hereri, izvršnom direktoru Kia Motors Europe
Karlos Lahoz će ulaskom u Kijin evropski menadžment zameniti Artura Martinsa, koji je odnedavno zaposlen u centrali korejskog giganta u južnokorejskoj prestonici Seul. Lahozov neposredni nadređeni biće Emilio Herera, izvršni direktor Kia Motors Europe.

Kia sa novim hibridnim i električnim modelima želi da osnaži svoj ugled
“To je posebno uzbudljivo razdoblje za Kiju, jer u Evropi sve više jača shvatanje našeg brenda kao pametnog, cenovno pristupačnog i elektrifikovanog,” rekao je Emilio Herera. “Na još nekoliko dolazećih električnih i hibridnih modela će Karlos raditi sa marketinškim odeljenjem kako bi Kia i dalje pružala dobar odnos i komunikaciju sa postojećim i potencijalnim klijentima na najefikasnije načine. Njegovo znanje o tome kako Kia funkcioniše, zajedno sa uvidom u to što naše stranke žele od svojih vozila i od brenda čini ga idealnim  za ovu ulogu.”

Kijina regionalna centrala zadužena za 39 tržišta u Evropi i Zakavkazju
Gospodin Lahoz ima više od dvadeset godina iskustva u automobilskoj branši. Pre dolaska na sadašnju funkciju pet godina je bio direktor strateškog planiranja i operacija u Kia Motors Europe, gde je bio odgovoran za dugoročnu poslovnu strategiju, upravljanje sa CO2, poslovne analize i planiranje prodaje. Bio je takođe zadužen za Kijinu evropsku proizvodnju, planiranje delovanja u Kijinoj evropskoj fabrici u Slovačkoj. U Kijinu evropsku centralu došao je kao viši menadžer poslovnog planiranja španske podružnice (Kia Motors Iberia).

44-godišnji Španac je završio ekonomski fakultet na univerzitetu u Saragosi, a nakon toga je na red došao i MBA studije u poslovnoj školi u Madridu. Sledilo je postdiplomsko usavršavanje na Wharton School (Univerzitet Pensilvanija, SAD). Gospodin Lahoz pored maternjeg španskog jezika tečno govori engleski i italijanski, a dobro se snalazi i na nemačkom.

  Kia. Prva za ljude.

***


Kia Motors Corporation spada među najuspešnija globalna automobilska preduzeća sa naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja sveta. Brend širom sveta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 49 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mesto među svim masovnim brendovima. Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gde je smešten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Riselshajmu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje da iznenađuje svet uzbudljivim, inspirativnim iskustvom koje premašuje sva očekivanja.

 

Sve Kompaktna SUV Sportski Karavani