Kia razotkriva 2. fazu povezivosti UVO Connect

Nova pomagala će biti ugrađena u sve buduće modele Kia

10.6.2020

Kia Motors širi spisak svojih usluga UVO Connect koje će biti raspoložive evropskim vozačima. Nova pomagala “2. faze” će u dolazećim mesecima biti raspoložive kod svih novih i postojećih modela u Evropi što će da unapredi povezivost i upravljanje, a posledično da smanji stres na putovanjima.

Širok izbor novih i unapređenih usluga UVO Connect
2. faza usluga UVO Connect kupcima nudi nekoliko novih prednosti, na primer preciznije vreme putovanja, navigacionu asistenciju ‘zadnji kilometar’ kao i različita pomagala koja unapređuju povezivost i upotrebljivost. Do njih će vozaći moći pristupati pomoću unapređene aplikacije UVO za pametne telefone ili putem infotainment sistema u vozilu.

Pablo Martinez Masip, koji je u Kia Motors Europe zadužen za razvoj Kia UVO Connecta, rekao je: “Težimo ka tome da predstavljamo tehnologije koje će olakšati naš život za upravljačem i biti intuitivnije. UVO Connect, koji je već raspoloživ kod većine naših modela, predstavlja središte našeg cilja tako da će nova ‘2. faza’ koju danas predstavljamo još više olakšati putovanja.”

U Evropi će prvi modeli sa uslugama UVO 2. faze biti predstavljeni tokom ove godine – u skladu sa lansiranjem unapređenih varijanti modela, uz 4. generaciju potpuno novog Sorenta.

Preciznije predviđanje saobraćaja
Jedna od najupotrebljivijih funkcija 2. faze UVO Connecta je online navigacija. Ova usluga u oblaku u realnom vremenu pomoću istorijskih podataka o saobraćaju preciznije predviđa stanje u saobraćaju, što korisnicima nudi tačniju percepciju o vremenu putovanja i predviđenog dolaska.

Tako se ova novost kod procene vremena putovanja razlikuje od uobičajenih sistema navigacije, čije planiranje se temelji isključivo na podacima uređaja u vozilu i saobraćajnih informacija u realnom vremenu.

Obogaćena navigacija
Kijina nova navigacija ‘zadnjeg kilometra’ će pomagati korisnicima da nastave do krajnje destinacije, nakon što parkiraju vozilo i nastave peške. To Kijinim strankama nudi idealno navigaciono rešenje u gradovima, gde su parkirališta često udaljena od trgovina, kafića i restorana.

Kada vozač ugasi motor nova funkcija ga pomoću push-up obaveštenja u njegovoj aplikaciji UVO obaveštava ako je njegova destinacija udaljena od 200 metara do 2 kilometra. Aplikacija korisnicima omogućava neprekidan pristup navigaciji Google Maps kako bi peške dovršili putovanje. Moguće je i da korisnici upotrebljavaju navigacionu funkciju obogaćene stvarnosti, ‘AR Guidance’, koja otvara kameru pametnog telefona i treperi sa AR turn-by-turn strelicama za usmeravanje.

Prenos korisničkih profila među automobilima
Stranke u aplikaciji UVO mogu upotrebljavati novu funkciju ‘prenos korisničkog profila’. To im omogućava provere i promene postavki vozila direktno na pametnom telefonu, npr. navigacija, radio i Bluetooth. Prilikom paljenja motora stranke automatski dočekaju njihove postavke čime štede svoje vreme kako bi više uživali na svakom putovanju.

Novost vlasnicima vozila Kia omogućava i »back-up« UVO postavki u vozilu pomoću usluge u oblaku i prenos postavki sa jednog vozila na drugo. Ovaj sistem pomaže onim vozačima koji redovno menjanju različita vozila Kia, opremljena uslugama UVO Connect – npr. vozačima koji koriste službena ili unajmljena vozila, ili porodicama sa više od jednog korisnika usluga UVO Connect.

Različita pomagala za unapređenje povezivosti i upotrebljivosti
Nova funkcija 2. faze Kijinog sistema UVO Connect je i ‘Valet Parking Mode’, koji korisnicima omogućava praćenje vozila na daljinu kada vozilo koristi neko drugi, kao i zaključavanje sistema zbog zaštite ličnih podataka, kao što su npr. navigacione lokacije. Aplikacija UVO nudi pregled lokacije vozila, trajanje vožnje, pređene razdaljine i najveće brzine tokom vožnje, što pruža bezbrižnost kada je vozilo u tuđim rukama.

Različite usluge sa područja pružanja podataka nudiće najbolji pružaoci
2. faza sistema UVO Connect nudiće i širok izbor usluga Kia Live Services, čije podatke će pružati najbolji pružaoci tih usluga koji će strankama pružati preciznije podatke. Umesto ograničavanja na jednog pružaoca podataka Kia Live Services će prikupljati podatke različitih specijalista sa različitih područja, kao što su saobraćajne informacije, raspoloživa parking mesta i cene istih, lokacije benzinskih pumpi i cene goriva i punjačka mesta za električna vozila, vremenske prognoze, a tu su i online zanimljiva mesta i informacije o radarima.

Kia. Prva za ljude.

***

Kia Motors Corporation spada među najuspešnija globalna automobilska preduzeća sa naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja sveta. Brend širom sveta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 50 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mesto među svim masovnim brendovima. Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gde je smešten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Riselshajmu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje da iznenađuje svet uzbudljivim, inspirativnim iskustvom koje premašuje sva očekivanja.

 

Sve Kompaktna SUV Sportski Karavani