Kia predstavila planove za rast prodaje električnih vozila

Iduće godine će Kia u Evropi ponuditi novi električni krosover dugog dometa, novu platformu i mogućnost brzog punjenja

Kia će do 2025. širom sveta ponuditi 11 električnih vozila u različitim segmentima

Svaki novi model Kije u Evropi će imati elektrifikovani pogon

14.5.2020

Kia Motors Europe je predstavila više informacija o prelasku na elektrifikaciju svojih vozila, koja sledi rekordnoj prodaji električnih vozila (EV) u Evropi u prvom kvartalu 2020. godine (Q1 2020).

Kia je nedavno predstavila ‘Plan S’, novu srednjoročnu i dugoročnu strategiju, namenjenu progresivnom uspostavljanju vodećeg položaja u automobilskoj industriji budućnosti, koja uključuje elektrifikaciju, usluge mobilnosti, povezivost i autonomnu vožnju.

Strategija Plan S ocrtava Kijine preduslove i preduzetnički ‘iskorak’ iz poslovnog sistema, fokusiranog na vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem u smeru u čijem središtu je popularizacija EV-ova.

Električna vozila predstavljaju 6 % Kijine ukupne prodaje u Evropi u Q1 2020
Kijina fokusiranost na električna vozila u Evropi već daje rezultate bez presedana. U prvom kvartalu 2020. je prodaja novih EV-ova u odnosu na jednak period prošle godine Kijina prodaja skočila za 75 posto, na ukupno 6.811 vozila. To znači da su Kijina vozila sa nultim emisijama predstavljala 6 posto Kijine ukupne evropske prodaje* u Q1 2020 (2,9 % u Q1 2019).
*113.026 prodatih vozila Kia u EU + EFTA + Velika Britanija u Q1 2020 [izvor: Udruženje evropskih proizvođača automobila (ACEA)]

Kia će do 2025. širom sveta ponuditi 11 električnih vozila u različitim segmentima
Kako bi ostvarili ciljeve iz Plana S Kia do 2025. godine namerava da ponudi 11 električnih vozila koja će biti Kijini predstavnici u različitim segmentima, koji uključuju putnička vozila, sportske terence i monovolumene.

Iduće godine će Kia u Evropi ponuditi novi električni krosover dugog dometa, novu platformu i mogućnost brzog punjenja
Prva vozila Kijine sledeće generacije električnih vozila će u Evropi biti predstavljena već iduće godine i biće napravljena na posebnoj platformi koja će imati najsavremeniji električni pogon i vrhunske tehnologije. Nova platfoma neće samo nuditi dizajn krosovera, koji briše granice između putničkih i sportskih terenaca, nego će omogućavati i u budućnost usmereno korisničko iskustvo. Takođe će nuditi domet od više od 500 kilometara sa jednim punjenjem i brzo punjenje za manje od dvadeset minuta.

Emilio Herera, izvršni direktor Kia Motors Europe, rekao je: “Kijina brojna nova električna vozila biće raspoloživa u Evropi, koja je trenutno glavno tržište za rast prodaje EV-ova u svetu. Ohrabruje nas rani uspeh naših postojećih EV modela e-Niro i e-Soul, koje su kupci u Evropi vrlo dobro prihvatili. U poslednjih 5 godina smo baš svake godine zabeležili rast prodaje električnih Kija, a naši modeli sledeće generacije će taj trend još osnažiti.”

Svaki novi model Kije u Evropi će imati elektrifikovani pogon
Od novih modela, koje će Kia u idućim godinama predstaviti u Evropi, svaki će imati barem jednu elektrifikovanu verziju (laki hibrid, puni hibrid, plug-in hibrid ili struja) tako će napredne pogonske tehnologije predstavljati još veći udeo u prodaji Kije u Evropi.

Nova korisnička iskustva za evropske vozače
Nakon novog potpuno električnog modela, kojeg očekujemo iduće godine, Kia će od 2022. predstaviti još nekoliko vozila sa nultim emisijama, koja će pored novog dizajna doneti  i nova korisnička iskustva namenjena još jednostavnijoj upotrebi u svakidašnjem životu.

Pored toga Kia će nova vozila ponuditi sa mogućnostima punjenja prilagođena potrebama i finansijskim mogućnostima kupaca u različitih segmentima vozila. Kijina električna vozila će imati mogućnost punjenja od 400V ili 800V, što će omogućavati brzo ili vrlo brzo punjenje, za različite tipove kupaca.

Pablo Martinez Masip, direktor produktnog planiranja i određivanja cena u Kia Motors Europe, objašnjava: “Evropskim kupcima želimo pružati najbolju vrednost za njihov novac, što je nešto čemu smo privrženi kod svih naših novih vozila. To znači da će određeni modeli, pogotovo oni koji su namenjeni kupcima osetljivim na troškove, ponuditi 400-voltni način punjenja. 800-voltno punjenje neće biti raspoloživo samo kod Kijinih najprestižnijih modela, nego kod svih modela, gde je izrazita tražnja za tom funkcijom.

“Oba sistema će se moći puniti kod kuće ili na javnim punionicama. 800-voltno vrlo brzo punjenje poboljšava upotrebljivost kod modela koje voze kupci kojima češće treba vrlo brzo punjenje visokog napona ili prelaze više kilometara. 400-voltno punjenje, koje imaju višestruko nagrađivani modeli e-Niro i e-Soul, takođe omogućava brzo punjenje i dalje će biti važno za brojne kupce, koji su prilagodljivi oko toga gde i kada pune. Pobrinućemo se za sve njihove potrebe.”

Cilj do 2026. godišnje prodati 500.000 EV-ova, svaka 5. prodata Kia u Evropi biće električna
Kijini rani koraci ka popularizaciji električnih vozila, čime su preduhitrili brojne konkurente, temelj su budućnosti na osnovu Plana S. Kia namerava do 2026. širom sveta godišnje prodati 500.000 električnih vozila, koja bi tada trebala predstavljati više od 20 posto Kijine evropske prodaje.

Kijinoj ponudi električnih vozila pridružiće se različiti modeli, koji će pomoći brendu da ostvari taj cilj, a od pomoći će im biti sve veći broj kupaca u Evropi, koji su spremni voziti se na struju.

Kia. Prva u razvoju.

***


Kia Motors Corporation spada među najuspešnija globalna automobilska preduzeća sa naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja sveta. Brend širom sveta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 50 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mesto među svim masovnim brendovima. Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gde je smešten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Riselshajmu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje da iznenađuje svet uzbudljivim, inspirativnim iskustvom koje premašuje sva očekivanja.

 

Sve Kompaktna SUV Sportski Karavani