Kia odlučnije ulazi na područje usluga mobilnosti

Ostvarenje strategije Plan S zajedno sa globalnim partnerima i otvorenim inovacijama

14.9.2020

Iz Kia Motors Corporation najavili su planove sa kojima će ojačati partnerstva sa kompanijama koje se bave globalnom mobilnošću kako bi zadovoljili različite potrebe stranaka širom sveta.

Predsednik i direktor Kije, Ho Sung Song, tokom obilaska fabrike u gradu Sohari (J. Koreja) prilikom zadnjih priprema za početak lansiranja Carnivala 4. generacije javnosti je predstavio Kijinu strategiju globalne mobilnosti.

“Kia želi da strankama pruža prilagođene proizvode i različite usluge mobilnosti, koje se temelje na našoj dugoj istoriji proizvodnje automobila,” rekao je predsednik Song. “Kia će ojačati saradnju sa globalnim partnerima, jer želimo da nudimo regionalno prilagođene usluge mobilnosti, koje će biti ostvarenje naše strategije Plan S.”

U januaru ove godine Kia Motors je najavila dugoročnu strategiju Plan S, koja predstavlja planove ovog brenda da svoje usluge mobilnosti prilagodi strankama u različitim delovima sveta.

Kia će usluge prilagoditi različitim životnim stilovima kupaca po regionima
U Južnoj Koreji će Kia da unapredi lokalni program pretplate ‘Kia Flex’ na ukupno 200 vozila. Ponuda vozila će uključivati novog Carnivala, koji će uskoro biti lansiran na korejskom tržištu, kao i novi potpuno električni model koji stiže u skoroj budućnosti.

U Evropi će Kia sarađivati sa globalnim partnerima pri pružanju regionalno prilagođenih usluga mobilnosti. 2018. godine je Kia zajedno sa španskim energetskim divom Repsol osnovala usluge zajedničke upotrebe vozila (car-sharing) WiBLE. Radi se o programu, koji korisnicima omogućava najam i vraćanje vozila na brojnim lokacijama. WiBLE trenutno upravlja 500 plug-in hibrida Kia Niro PHEV i u Španiji je jedan od vodećih pružaoca usluga zajedničke upotrebe vozila. Kia sa ovom platformom namerava da u budućnosti pruža multimodalne usluge mobilnosti, koje uključuju različite načine prevoza, kao npr. javni prevoz i zajedničku upotrebu vozila.

Kia će do kraja godine preko svojih zastupnika pokrenuti usluge mobilnosti i u Italiji i Rusiji. To je nova servisna usluga, koja zastupnicima omogućava izdavanje vozila za određeni period, od jednog dana do čitave godine. Kia će u skoroj budućnosti postepeno širiti svoje usluge širom sveta.

U Severnoj Americi Kia će svoju elektrifikaciju ubrzati saradnjom sa svojim partnerima. Tako je pružaocu prevoza Lyft prošle godine namenila 200 primeraka električnog modela e-Niro, dok su ove godine 44 primerka plug-in hibrida Niro HEV dali kompaniji MoceanLab, koja se bavi uslugama mobilnosti, a koja je vlasništvu automobilske grupacije Hyundai Motor Group.

MoceanLab osnovan je prošle godine sa ciljem pružanja usluga mobilnosti na području Los Anđelesa, a planovi za širenje njihovih usluga uključuju zajedničku upotrebu autonomnih vozila, shuttle prevoze, multimodalne prevoze i ličnu mobilnost. MoceanLab upravlja flotom od 100 vozila, koja između ostalog uključuje hibridni Niro HEV. Kia namerava da razvije nove proizvode, napravljene da unaprede usluge mobilnosti koje se temelje na dosad prikupljenim podacima MoceanLabove flote vozila.

U zemljama u razvoju Kia se takođe priprema na neizbežne promene na području pružanja usluga mobilnosti. Kia je partner kompanijama kao što su npr. Ola, najveći indijski pružalac prevoza; Revv, indijska car-sharing kompanija; i Grab, najveći pružalac prevoza u Jugoistočnoj Aziji. Ova partnerstva Kiji će omogućiti bolje razumevanje potreba njenih kupaca po pitanju mobilnosti i daljeg razvoja u budućnosti.

Kia. Prva za ljude.  

***


Kia Motors Corporation spada među najuspešnija globalna automobilska preduzeća sa naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja sveta. Brend širom sveta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 50 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mesto među svim masovnim brendovima. Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gde je smešten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Riselshajmu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje da iznenađuje svet uzbudljivim, inspirativnim iskustvom koje premašuje sva očekivanja.

 

 

Sve Kompaktna SUV Sportski Karavani