Kia sa novim modelima i elektrifikovanim pogonima do rekordnog tržišnog udela i veće prodaje u Evropi

Kia u prvih devet meseci 2019. u Evropi prodala 389.151 vozilo

18.10.2019

Kia Motors je po podacima evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA)* u zadnjem kvartalu ove godine u Evropi prodala 120.846 vozila, što predstavlja rekordnu prodaju ovog brenda.

Prodaja u odnosu na 2018. veća, tržišni udeo porastao na 3,2%
Kijina evropska prodaja* se do kraja septembra u odnosu na isti period prošle godine povećala za 0,9% na ukupno 389.151 vozilo, dok je Kijin tržišni udeo skočio sa 3,1% na 3,2%.

Novi XCeed je Kijin odgovor na sve veću pomamu za krosoverima
Emilio Herera, izvršni direktor Kia Motors Europe, kaže: “Naš pristup u predstavljanju brižno osmišljenih novih modela i naprednih elektrifikovanih pogona na tržištu donosi rezultate. Ponuda varijanti Ceeda pokazala se vrlo uspešnom, pogotovo nakon što smo lansirali novog XCeeda i ProCeeda. Ujedno naša sve veća ponuda električnih i hibridnih vozila doprinosi prodajnom rastu Kije u Evropi, jer sve više naših kupaca ceni niske operativne troškove i visoki kvalitet tih vozila.”

Raširena ponuda Ceedovih varijanti
Treća generacija modela Ceed, koji je kao hečbek i Ceed Sportswagon na tržištu već od druge polovine 2018. godine, nakon toga je obogaćena ovogodišnjim lansiranjem shooting brake ProCeeda i sa upravo pristiglim krosoverom XCeed. Prodaja Ceedove game se sa ukupno prodatih 81.912 primeraka u 2019. godini u odnosu na prošlu godinu povećala za čak 38,7%. U septembru, prvom mesecu prodaje novog XCeeda, Kia je zabeležila više od 2.400 narudžbi, dok se prodaja ProCeeda povećala za skoro deset puta, sa 1.570 vozila druge generacije u 2018. na 15.031 primerak novog ProCeeda u 2019.

Sa četiri varijante karoserije Ceeda je Kia nedavno najavila skorašnje lansiranje plug-in hibrida XCeed i Ceed Sportswagon. Pomenuti dvojac ekološki prihvatljivijih vozila će se početkom iduće godine pridružiti Kijinoj bogatoj ponudi hibridnih i električnih vozila.

Rast prodaje hibridnih i električnih vozila od 22 posto
Kijina ponuda elektrifikovanih modela je doživela osetan rast potražnje u ovoj godini. Prodaja hibridnih, plug-in hibridnih i električnih vozila porasla je sa 42.676 na 51.880 vozila (+21,6%). Ponudu čine odlazeći model Soul EV i njegov naslednik e-Soul, Optima Plug-in Hybrid (limuzina i karavan) i varijante modela Niro.

Prodaja Nira povećala se za čak 32% na 44.949 vozila, prvenstveno zahvaljujući lansiranju unapređenog hibridnog i plug-in hibridnog Nira kao i početku prodaje novog potpuno električnog e-Nira. Kia u dolazećim mesecima namerava predstaviti elektrifikovane pogone ostalih postojećih i budućih modela.

Bestseleri i krosoveri
Treći kvartal doneo je još veću popularnost Kijinih uspešnih krosovera. Ukupno je prodaja Stonica (51.143 vozila), Sportaga (93.394), Nira (44.949) i Soula (3.776) – i novog XCeeda, čija prodaja je u septembra tek počela (2.473 vozila) – veća za 3 posto i ukupno je iznosila 195.735 vozila.

Kia je rast prodaje zabeležila i kod modela Picanto, koji je posle Ceeda i Sportagea treći najprodavaniji model u Evropi. Picanto je sa novim varijantama GT-Line i X-Line ove godine našao 59.278 novih kupaca (+3,5% u odnosu na isti period 2018.).


*Izvor: ACEA, EU i države EFTA

 

***


Kia Motors Corporation spada među najuspešnija globalna automobilska preduzeća sa naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja sveta. Brend širom sveta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 49 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mesto među svim masovnim brendovima. Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gde je smešten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Riselshajmu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje da iznenađuje svet uzbudljivim, inspirativnim iskustvom koje premašuje sva očekivanja.

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani