Johen Paesen podpredsednik Kijinog dizajna enterijera

Iskusni stručnjač biće odgovoran za dizajn enterijera novih modela Kia

20.5.2020

Iz Kia Motors Corporation javljaju da je Johen Paesen postao podpredsednik grupe za dizajn enterijera. Gospodin Paesen radi u Kijinom dizajnerskom centru u Namyangu (J. Koreja) i neposredno je odgovoran Karimu Habibu, višem podpredsedniku i vođi dizajnerskog centra.

Johen Paesen odgovoran za dizajn enterijera vozila Kia
Gospodin Paesen će biti zadužen za razvoj Kijinog dizajna enterijera budućnosti. Njegov dolazak će posebno pojačati Kijin rad na dizajnu enterijera brojnih električnih i elektrifikovanih vozila. Imenovanje je deo Kijinih širih napora da iskoriste prilike koje nudi elektrifikacija.

Johen Paesen ima iza sebe gotovo dvadeset godina iskustva na glavnim projektima dizajna enterijera kod masovnih, premijum i start-up brendova. Na zadnjoj funkciji pre dolaska u Kiju bio je viši direktor dizajna enterijera kod proizvođača električnih vozila NIO, gde je vodio globalnu ekipu dizajnera i uspostavio identitet enterijera brenda pre ulaska na tržište. Pre toga većinu karijere je preživeo u BMW Group, gde je između ostalog radio na konceptnom vozilu BMW Vision Efficient Dynamics iz 2009. godine i modelu BMW i8 Roadster. Na početku karijere je kod brojnih dizajnerskih projekata sarađivao sa gospodinom Habibom.

“Velika čast je biti deo Kijine globalne dizajnerske ekipe u vreme izuzetnih promena u automobilskoj industriji,” rekao je Paesen. “Radujem se svom doprinosu u Kijinim ambicioznim planovima za budućnost sa uzbudljivim i inovativnim modelima, koji će ojačati njen položaj na tržištu. Kia ima vrlo talentovanu ekipu dizajnera i inženjera, zato jedva čekam da udružimo snage u osnaživanju brenda i popločamo cestu punu inovacija i vrhunskog dizajna.”

“Johen nije samo nadaren dizajner sa bogatim iskustvom, nego poseduje i duboko razumevanje sinergije između brenda i dizajna,” rekao je Habib. “U vreme kada je Kia najavila svoj Plan S*, sa kojim će se uhvatiti u koštac sa promenama u svetu automobila Joken će pojačati našu ekipu i pomoći nam u stvaranju novih prilika. Radujem se njegovom doslaku u našu mladu i kreativnu ekipu u Koreji.”

Dizajnerski centar u korejskom gradu Namyangu je sedište Kijine globalne dizajnerske mreže. U njemu su zaduženi za sve vidike dizajna brenda - od koncepta i modeliranja do stila i razvoja boja i materijala, ali istovremeno i tesno sarađuju sa regionalnim dizajnerskim centrima u Evropi, SAD-u i Kini.

Karijera Johena Paesena:
2016~2019: viši direktor dizajna enterijera, NIO
2014~2015: vođa dizajna enterijera, BMW i
2012~2014: projektni vođa dizajna enterijera, BMW Group
2010~2012: kreativni direktor dizajna enterijera, BMW Group
2006~2010: dizajner enterijera, BMW Group
2002~2006: dizajner enterijera, Volkswagen AG

* Plan S: Kijina srednjoročna i dugoročna strategija, usmerena u progresivno uspostavljanje vodećeg položaja u automobilskoj industriji budućnosti koja obuhvata usluge mobilnosti,  elektrifikaciju vozila, povezivost i autonomiju.

Kia. Prva za ljude.

***


Kia Motors Corporation spada među najuspešnija globalna automobilska preduzeća sa naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja sveta. Brend širom sveta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 50 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mesto među svim masovnim brendovima. Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gde je smešten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Riselshajmu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje da iznenađuje svet uzbudljivim, inspirativnim iskustvom koje premašuje sva očekivanja.
 

 

Sve Kompaktna SUV Sportski Karavani