Kia dominira u studiji J. D. Power o pouzdanosti vozila za 2022. godinu

Prvi put u istoriji studije J.D. Power je ukupni pobednik nepremijum brend
Stranke prijavile manje problema sa Kijama u odnosu na ostale brendove, njih 31
Sorento drugu godinu zaredom najbolji u svojoj kategoriji (Upper Midsize SUV) 
Uspon korejske automobilske grupacije Hyundai Motor Group (Kia, Hyundai, Genesis)
Kia sa prošlogodišnjeg 3. mesta skočila na 1. mesto u 2022. među svim brendovima (masovnim i premijum) 

17.2.2022

U studiji o pouzdanosti vozila (VDS) J.D. za 2022. godinu su vlasnici vozila u Sjedinjenim američkim državama postavili Kiju na prvo mesto među svim automobilskim brendovima, pri čemu su vlasnici Kia vozila prijavili manje problema u odnosu na sve ostale brendove, njih 31. To je druga godina zaredom kako je Kia zauzela prvo mesto među masovnim brendovima i prvi put u istoriji ovog istraživanja da je bilo koji nepremijum brend – Kia – na prvom mestu u ukupnom plasmanu.
 

Manje problema sa Kijama u odnosu na ostale brendove, njih 31
Kupci Kia vozila su Kiju postavili ispred svih ostalih kako masovnih tako i premijum brendova: Kia je sa 145 boda odn. ‘problema na 100 vozila’ (PP100) nadmašila prosek za čak 47 bodova. 
 

Sorento drugu godinu zaredom najbolji u svojoj kategoriji (Upper Midsize SUV) 
Kia Sorento se u studiji odlično pokazao – već drugu godinu zaredom bio je najviše rangirani model u svojoj kategoriji (Upper Midsize SUV).
 

Uspon korejske automobilske grupacije Hyundai Motor Group (Kia, Hyundai, Genesis)
Kia je jedan od tri brenda u vlasništvu Hyundai Motor Group koji su ostvarili odlične rezultate. Premijum brend Genesis proglašen je najboljim premijum brendom i ukupno je zauzeo četvrto mesto, jedno mesto iza brenda sestre Hyundai Motor koji je bio treći u ukupnom plasmanu.
 

Kia sa prošlogodišnjeg 3. mesta skočila na 1. mesto u 2022. među svim brendovima (masovnim i premijum) 
U prošlogodišnjem istraživanju Kia se plasirala na ukupno treće mesto među masovnim i premijum brendovima, dok je ove godine napredovala za dva mesta i osvojila prvo mesto.

Ove godine strožiji kriterijumi 
Za potrebe studije VDS za 2022. godinu je J.D. Power u SAD-u anketirala 29.487 vlasnika 32 brenda automobila. U obzir su uzeti samo provereni kupci i zakupci novih automobila i lakih kamiona 2019. godišta koji su registrovani za ličnu upotrebu. Ovogodišnje istraživanje je uvelo nove, strožije kriterijume zbog kojih su se zabeleženi problemi povećali za 59 % u odnosu na podatke iz 2021. godine, dok se prosek PP100 sa 121 povećao na 192 boda.
Upoznajte Kiju.
 

 

Poslednje vesti