Kia predala vozila organizatorima svetskog prvenstva u fudbalu u Rusiji

Organizatorima na raspolaganju čak 424 vozila

13.6.2018

Korporacija Kia Motors je organizatorima svetskog prvenstva u fudbalu, koje će se od 14. juna do 15. jula održati u Rusiji, isporučila 424 vozila. Ova ogromna flota govori o Kijinoj stalnoj podršci i naklonjenosti najprestižnijem fudbalskom takmičenju na svetu. Svečana primopredaja nedavno se održala ispred stadiona Lužniki u Moskvi, gde će se 15. jula održati finalna utakmica.

Prvenstvo počinje u četvrtak utakmicom domaćina Rusije i Saudijske Arabije, a na njemu će na ukupno 64 utakmice učestvovati 32 reprezentacije, među kojima je i Srbija koja prvu utakmicu igra u nedelju u 14 časova protiv Kostarike.

Kia je kao zvanični automobilski partner međunarodne fudbalske organizacije FIFA, obezbedila flotu vozila, koju između ostalog čine luksuzna limuzina K9, veliki sportski terenac Sorento, kompaktni sportski terenac Sportage i hečbek Ceed. Vozilima će prevoziti državne reprezentacije, sudije, službena lica i delegati. Svečanoj isporuci vozila od strane FIFA-e prisustvovali su Jay Neuhaus, vođa programa marketinških prava i domaćinstava, Eduardo Solis, vođa partnerstva i promocija i Alexey Sorokin, predsednik i direktor FIFA lokalnog organizacionog komiteta i fudbalska legenda Nemanja Vidić, nekadašnji fudbaler Mančester Junajteda, Spartaka iz Moskve i naše reprezentacije.

“Kia Motors je naš zvanični partner već od 2007. i veoma smo im zahvalni na njihovoj podršci u pružanju kvalitetne flote vozila za potrebe svetskog prvenstva u Rusiji ” rekao je Jay Neuhaus, vođa programa marketinških prava i domaćinstava i dodao: “Kia Motors ima važnu ulogu u uspešnom održavanju naših događaja. Ta vozila će omogućiti glatko trajanje događaja, jer nam tokom prvenstva omogućavaju prevoz igrača, novinara i zvaničnih osoba. FIFA i Kia Motors dele istu strast do fudbala i spremni smo da pružimo uzbuđenja ljubiteljima fudbala širom sveta.”

“Svetsko prvenstvo je pred vratima i to je vrlo važan globalni događaj za milione ljubitelja fudbala širom sveta,” rekao je Jeong Won-jeong, predsednik Kia Motors za Rusiju. “Zaista nam je drago da smo deo uspeha svetskog prvenstva i jedva čekamo da preko ovog događaja ljude približimo brendu Kia.”

Kia je za ljubitelje fudbala pripremila nekoliko nagradnih igara, između ostalog će 64 dece iz celog sveta voditi na prvenstvo u Rusiju, gde će na svakoj utakmici po jedno dete biti zvanični nosilac lopte pre početka utakmice.

Tu je i takmičenje Pobednici arene (‘Champ into the Arena’) u kome amaterski fudbaleri imaju priliku da učestvuju na turniru u Moskvi, gde će se pobednici iz 16 izabranih zemalja boriti za međunarodnu slavu. Svi učesnici tog finalnog turnira će biti gosti na nekoj od utakmica šesnaestine finala, a pobednička ekipa će primiti trofej iz ruku jednog od najboljih fudbalera na svetu.

Pored toga tu je i nagradno izvlačenje „Kia vas vodi u Rusiju“, gde su posetioci salona Kia u 30 izabranih zemalja imali mogućnost da osvoje ulaznice za neku od utakmica svetskog prvenstva.

Naravno, iz promotivnih aktivnosti nije izostavljena i Srbija. KIA AUTO, zvanični uvoznik i distributer vozila KIA za Srbiju, nagradio je nekoliko svojih višegodišnjih, ali i novih vlasnika automobila ulaznicama za meč Brazil-Srbija koji se 27. juna odigrava u Moskvi. Takođe, organizovana su i nagradna takmičenja u saradnji sa medijskim partnerima gde će još 15 osoba iz Srbije otputovati da gleda ovaj, za našu reprezentaciju, verovatno najzanimljiviji meč, a za publiku iz Srbije slobodno možemo reći i ekskluzivu.

 

Kia. Prva za ljude.

***


Kia Motors Corporation spada među najuspešnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede oko 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom sveta zapošljava više od 51.000 ljudi, ima godišnje prihode u visini 47 milijardi američkih dolara i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namenjenih evropskom tržištu poverena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2017 JD Power IQS Kia je zauzela 1. mesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu posvećenost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rešenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

Sve Kompaktna SUV Sportski Karavani