Kia Rio i Stinger pobednici u istraživanju J.D. Power APEAL 2018 u svojim kategorijama

Model Rio kao jedini u svojoj klasi malih automobila dobio najviše ocene u performansama, dizajnu, udobnosti, pomagalima i stilu, a i najvišu ukupnu ocenu.

Stinger pobedio mnogo skuplju evropsku konkurenciju u klasi luksuznih vozila.

24.8.2018

Kia Motors je u SAD dobila još dva priznanja za sportsku limuzinu Stinger i model Rio, koje dodeljuje ugledna kompanija J.D. Power. Radi se o priznanju APEAL za perfomanse, delovanje i izgled automobila (engl. Automotive Performance, Execution and Layout ). Dvostruka pobeda je doprinela Kijinom poboljšanju za 8 poena u odnosu na prošlu godinu, a pritom je i osigurala plasman među 10 nabolje plasiranih neluksuznih brendova.

Kia Motors je inače nedavno postala najbolje plasirana od svih masovnih brendova u istraživanju J.D. Power o početnom zadovoljstvu kupaca (IQS, engl. Initial Quality Study), i to već četvrtu godinu zaredom , a i tu je Rio zauzeo prvo mesto u klasi malih automobila.

“Bez obzira na to da li se radi o praktičnom vozilu za ljude, koji žele doći od tačke A do tačke B ili sportskoj limuzini sa 365 konjskih snaga, namenjenoj ljubiteljima brze i udobne vožnje, svaku Kiju dizajniramo sa fokusom na svakog pojedinačnog kupca,” kaže Orth Hedrick, potpredsednik produktnog planiranja u Kijinoj američkoj podružnici. “Nagrade J.D. Power APEAL za modele Rio i Stinger potvrđuju našu predanost superiornoj kombinaciji privlačnog izgleda i vrhunskih osobina, koje racionalni kupci danas očekuju od svojih automobila.”

Model Rio je kao jedini u svojoj klasi malih automobila dobio najviše ocene u performansama, dizajnu, udobnosti, pomagalima i stilu, a i najvišu ukupnu ocenu i tako zasenio konkurenciju. Stinger, koji je najsnažniji model u istoriji najstarijeg korejskog proizvođača automobila, pobedio je mnogo skuplju evropsku konkurenciju u klasi luksuznih vozila.

Istraživanje J.D. Power APEAL meri zadovoljstvo vlasnika vozila u prvih 90 dana vlasništva. Rezultati su podeljeni u 10 kategorija i mere se na osnovi sledećih kriterijuma: eksterijer, enterijer, prtljažnik, audio, sedišta, grejanje i hlađenje, vozna dinamika, motor, vidljivost i potrošnja goriva.

 

Kia. Prva za ljude.

 

***


Kia Motors Corporation spada među najuspešnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede oko 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom sveta zapošljava više od 51.000 ljudi, ima godišnje prihode u visini 47 milijardi američkih dolara i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namenjenih evropskom tržištu poverena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2017 JD Power IQS Kia je zauzela 1. mesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu posvećenost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rešenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

 

Sve Kompaktna SUV Sportski Karavani