Kia ulazi u esports arenu kao sponzor League of Legends

Novo partnerstvo s najpopularnijom esports igrom na svetu

1.2.2019

Kia Motors je nedavno zakoračila u arenu takmičarskih video igara, u tzv. svet esports, tako što je postala glavni sponzor evropske lige League of Legends European Championship (LEC).

Novo partnerstvo s najpopularnijom esports igrom na svetu
Sponzorstvo LEC je najnovija marketinška kampanja, s kojom se želi marka Kia približiti  mlađim generacijama kupaca vozila. Kao glavni sponzor lige je Kia predstavila novi film »Spremni za igru« (Ready to Play), koji su napravili zajedno s nekim od najpoznatijih LEC 'komentatora' (podcaster).

Film predstavlja najpoznatijeg komentatora Trevora Henryja, poznatijeg po nadimku ‘Quickshot', koji sa ekipom kolega pozira ispred novog Kia Stingera – Romain Bigeard, Indiana ‘Froskurinn’ Black, Daniel ‘Drakos’ Drakos, Aaron ‘Medic’ Chamberlain i Andrew ‘Vedius’ Day, a zatim krenu na LEC turnir.

 

 

 

Kia će se s fanovima esportsa povezivati pomoću digitalnih sadržaja
Kia namerava kreirati nove digitalne marketinške sadržaje, s kojima se želi približiti fanovima esportsa. Zato se odlučila za saradnju s nekim od najpoznatijih igrača i komentatora League of Legends. Kia će pored toga biti prisutna na LEC događajima na stadionima te će stvarati originalne sadržaje sa sedmerostrukim osvajačem League of Legends, esports ekipom ‘Fnatic’, čiji članovi voze najnovije modele Kia.

"Drago nam je da smo se zahvaljući partnerstvu s Kijom pridružili prestižnoj listi događaja i sportskih brendova i tako zakoračili u novu eru evropske lige League of Legends, vodeće esport lige u Evropi. Raduje nas da ćemo zajedno s Kijom raditi na pružanju neprocenjivog doživljaja za sve igrače League of Legends širom Evrope,” rekao je Alban Dechelotte, vođa sponzorstva i poslovanja u Riot Games EU.

League of Legends, pokrenuta 2009., je onlajn gejmerska takmičarska arena i najpopularnija esports igra na svetu. Igrači League of Legends nadziru ‘prvake’ i bore se u timovima za dominaciju teritorijem. LEC predstavlja najviši nivo igre League of Legends u Evropi, s deset ekipa, koje se bore u najvišoj ligi. Kao i tradicionalne sportove i LEC prate milioni simpatizera, koji prate ekipe profesionalnih igrača esports i vrhunskih komentatora putem direktnih onlajn prenosa.

• Više o prvenstvu LEC potražite na:
- https://www.youtube.com/lolesports (Youtube)
- https://www.instagram.com/lolesports (Instagram)
- https://www.facebook.com/lolesports (Facebook)
- https://twitter.com/lolesports (Twitter)
- https://www.lolesports.com (Official Website)


•    foto 1 : (sleva nadesno) LEC komentatori ― Andrew “Vedius” Day, Indiana “Froskurinn” Black, Romain Bigeard, Trevor “Quickshot” Henry, Daniel Drakos, Aaron “Medic” Chamberlain ―  stoje ispred vozila Kia.
•    foto 3 : LEC komentator Trevor “Quickshot” Henry stoji pored modela Kia Stinger.

 

Kia. Prva za ljude.

***

 

Kia Motors Corporation spada među najuspešnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede oko 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom sveta zapošljava više od 51.000 ljudi, ima godišnje prihode u visini 47 milijardi američkih dolara i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namenjenih evropskom tržištu poverena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2017 JD Power IQS Kia je zauzela 1. mesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svetskog prvenstva u fudbalu i UEFA Europa lige, najvećeg svetskog klupskog takmičenja i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu posvećenost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rešenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani