Kia već peti put zaredom najbolji masovni brend po istraživanju J.D. Power IQS 2019

Vlasnici Kia su doživeli najmanje kvarova u prvih 90 dana od kupovine od svih neluksuznih brendova u SAD-u

19.8.2019

Zahvaljujući tome što su se Kia vozila u prvih 90 dana od kupovine najmanje kvarila, prošlogodišnji rezultat se poboljšao za dve pozicije. To je bilo dovoljno za 1. mesto među svim neluksuznim brendovima i ukupno 2. mesto među svim brendovima.

Već peti put zaredom Kia je pobedila u nezavisnom istraživanju J.D. Power IQS 2019 u kome je nadmašila konkurenciju i osvojila titulu masovnog automobilskog brenda sa najvišim nivoom zadovoljstva stranaka. Sa evidentiranih 70 kvarova na 100 vozila Kia je za dve pozicije poboljšala prošlogodišnji rezultat.

Sportage-ove pobede u nizu
Pobede u nizu na području kvaliteta ne ostvaruje samo marka Kia kao celina nego i njeni modeli. Tako je Sportage, koji je među svim sportskim terencima već 25 godina sinonim za vrhunski kvalitet, nakon prošlogodišnjeg 2. mesta ove godine slavio u segmentu malih sportskih terenaca u istraživanju IQS. Osim toga Sportage je dva puta zaredom pobednik prestižnog istraživanja  J. D. Power o pouzdanosti vozila (Vehicle Dependability Study 2017, sprovedeno u Nemačkoj*), u kome vozači detaljno ocenjuju svoje iskustvo sa vozilom koje voze više od dve godine. Legendarni Kijin SUV je ostvario i najbolji rezultat svih vremena na testu izdržljivosti nemačkog Auto Bilda, dobio brojna priznanja za dizajn i osvojio nagradu Best Buy za najbolji odnos između kvaliteta i cene.

Četiri modela Kia su među 10 najboljih, što je najviše od svih brendova
Za Kijin dugogodišnji uspeh u istraživanju IQS najzaslužnija su 4 modela (Rio, Forte, Sportage i Soul), koji su se plasirali među 10 najboljih u ukupnom poretku, čime je Kia postala brend sa najviše pobednika.

Modeli Rio, Forte, Sportage i Sedona pobednici u svojim razredima
Pored toga Kia je imala 4 pobednika po segmentima: Rio (malo vozilo), Forte (kompaktno vozilo), Sportage (mali sportski terenac) i Sedona (monovolumen).


“Biti na vrhu u istraživanju J.D. Power o početnom zadovoljstvu kupaca među masovnim brendovima je izuzetna čast, ali održavanje vodećeg položaja pet godina zaredom nesumnjivo potvrđuje Kijinu privrženost kvalitetu i vlasničkom iskustvu,” rekao je Majkl Kol, izvršni direktor Kia Motors America. “Sa četiri pobednika u svojim segmentima – i tri dodatna modela među najbolja 3 u svom segmentu – Kia utelovljuje filozofiju brenda kojem je kupac uvek na prvom mestu.”   

Godišnji izveštaj analizira odzive 76.256 kupaca vozila (257 različith modela) u 26 kategorija. Vozila ocenjuju s obzirom na vozačko iskustvo, mogućnosti motora i menjača kao i širok izbor stvari povezanih sa kvalitetom, koje su prijavili vlasnici vozila u prvih 90 dana korišćenja vozila.

Rezultati istraživanja u celosti su dostupni na https://bit.ly/2WUF52G  

 

* https://www.kia.rs/novosti/novost/kia-velika-pobednica-studije-jd-power-o-pouzdanosti-vozila-u-nemackoj-5990

 

Kia. Prva po kvalitetu.

***

Kia Motors Corporation spada među najuspešnija globalna automobilska preduzeća sa naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Preduzeće osnovano 1944. godine može se pohvaliti sa fabrikama automobila u pet zemalja, godišnjom proizvodnjom više od 3 miliona vozila i razgranatom prodajno-servisnom mrežom od 5.050 zastupnika u oko 190 zemalja sveta. Brend širom sveta zapošljava više od 52.000 ljudi i godišnje ostvaruje prihode od 49 milijardi dolara. U studiji 2019 J. D. Power IQS je Kia zauzela 1. mesto među svim masovnim brendovima. Evropska centrala nalazi se Frankfurtu, gde je smešten i Kijin dizajnerski centar. Ključnu ulogu u razvoju svih Evropi namenjenih modela predstavlja i centar za istraživanja i razvoj u obližnjem Riselshajmu. Kijinu izuzetnu dizajnersku nadarenost potvrđuje preko 70 evropskih i međunarodnih dizajnerskih nagrada. Kia ima status lidera u dizajnu automobila i dobitnica je brojnih prestižnih nagrada, kao npr. Red Dot, Good Design, iF i drugih. Dizajn vozila je ključna stvar koja Kiju odvaja od brojne konkurencije, ali i ključna prednost za kupce. Kijin korporativni slogan – "The Power to Surprise" (Snaga iznenađenja) – predstavlja Kijino globalno obećanje da iznenađuje svet uzbudljivim, inspirativnim iskustvom koje premašuje sva očekivanja

 

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani