Kia velika pobednica studije J.D. Power o pouzdanosti vozila u Nemačkoj

Kia među Nemcima najviše plasirana od svih 24 brendova

9.8.2017

Kia Motors je pokupila još jednu nagradu za kvalitet i pouzdanost, i to u studiji ugledne institucije J.D. Power o pouzdanosti vozila za 2017. godinu (VDS - Vehicle Dependability Study), koju su izveli među nemačkim kupcima, gde je zauzela 1. mesto.

Kia Sportage drugu godinu zaredom najpouzdaniji u svojoj klasi
Sportage, evropski prodajni hit, već drugu godinu zaredom je ubedio nemačke kupce i pobedom u kategoriji ‘kompaktni sportski terenac’ pomeo svu konkurenciju.

14.000 vlasnika vozila u Nemačkoj ocenilo 71 model
Studija je ove godine obuhvatila oko 14.000 vlasnika vozila u Nemačkoj, koji su ocenjivali pouzdanost 71 modela 24 proizvođača automobila.

U ovogodišnjoj studiji institucije J.D. Power o pouzdanosti vozila, koja beleži kvalitet vozila i broj problema na 100 vozila (100 PP), sa svojim niskim brojem problema odskakao je Kia Sportage 3. generacije. Kijin evropski bestseler je blesnuo ne samo u svojoj klasi, već među svim modelima i sa samo 77 problema na 100 vozila (PP77) osvojio je ukupno 2. mesto u konkurenciji 71 modela svih proizvođača, koji se prodaju u Nemačkoj.

Sportage - Kijin najprodavaniji model u Evropi – imao je čak 7 bodova prednosti u odnosu na najbližeg konkurenta u svojoj kategoriji  kompaktnih sportskih terenaca.

Prošle godine se ovaj model Kije iskazao na testu izdržljivosti (100.000 km) čuvenih nemačkih magazina Auto Bild i Auto Motor und Sport. Sportage je testove položio bez ikakvog kvara i zabeležio najbolji rezultat bilo kojeg testnog vozila do tada.

Studija o pouzdanosti vozila VDS 2017 je Kiju krunisala kao ‘najbolji automobilski brend’, s najmanje zabeleženih problema od svih brendova. Kia je među 24 ocenjena brenda jedina, koja je imala manje od 100 bodova (manji broj bodova znači manji broj problema) i značajno ispod proseka koji iznosi 151 bod.

Steffen Cost, izvršni direktor Kia Motors Deutschland, rekao je: “Ovo dostignuće je nešto na što mora biti ponosna čitava Kijina ekipa, jer izvanredan rezultat ne temelji na oceni malobrojnog žirija, već predstavlja mišljenje hiljada stručnjaka, koji svoja vozila poznaju jako dobro. Kia je poznata po svojoj 7-godišnjoj fabričkoj garanciji, koju smo prilikom lansiranja cee'da predstavili prije 10 godina, a imaju je svi naši modeli od 2010. godine. Rezultati studije o pouzdanosti vozila još jednom dokazuju da sasvim opravdano našim strankama obećavamo vrhunski kvalitet.”

Kia najbolja i u studiji J.D. Power o početnom kvalitetu vozila u SAD
Kia je nedavno pobedila u studiji J.D. Power o početnom kvalitetu za 2017. godinu, koju su izvodili u SAD, a objavljena je krajem juna. To je takođe druga pobeda zaredom. Kia je osvojila 1. mesto u 5 od 26 kategorija obuhvaćenih u studiji, što je najviše od svih proizvođača. Soul (treća pobeda u nizu), Niro i Sorento te modeli Forte i Cadenza – potonji se ne prodaju u Evropi – pobednici su u svojim kategorijama. Sportage i Optima su bili drugoplasirani u svojim kategorijama, dok je velika luksuzna limuzina Cadenza dobila najvišu ocenu od 243 modela, koje je ocenjivalo više od 77.000 vlasnika vozila. Više o studiji.

Studija J.D. Power VDS 2017 o pouzdanosti vozila u Nemačkoj
Međunarodna ugledna kompanija J.D. Power, koja je nastala 1968. godine u SAD, od 2002. godine obavlja studiju za nemačko tržište. U ovogodišnjoj onlajn anketi o pouzdanosti vozila je učestvovalo više od 14.000 vozača, koji su izneli detaljne ocene o svom vlasničkom iskustvu s vozilom koje voze duže od 2 godine. Studija je obuhvatila samo modele koji su dobili barem 75 ocena. Rezultati su podeljeni po kategorijama kvallitet /pouzdanost, privlačnost i troškovi održavanja i temelje na broju problema. Od 2008. rezultate studije detaljnije objavljuje nemački magazin AUTO TEST.

 

Prijavite se na test vožnju i uverite se u Kia kvalitet!

 

Prijavite se na test vožnju

***

Kia Motors Corporation spada među najuspešnije globalne automobilske kompanije s naglašenim smislom za kvalitetne automobile za mlade u srcu. Kompanija osnovana 1944. godine proizvede više od 3 miliona vozila godišnje, koja putem razgranate prodajno-servisne mreže prodaje u 180 država. Kompanija širom sveta zapošljava više od 49.000 ljudi i njihov adut je evropski automobilski način rada. Ključna uloga u razvoju vozila namenjenih evropskom tržištu poverena je tehničko-razvojnom i dizajnerskom centru u Frankfurtu. Dizajniranje svih vozila Kia odvija se pod vodstvom svetski poznatog nemačkog dizajnera Petera Schreyera. Njegov rad potvrđuju brojne evropske i međunarodne dizajnerske nagrade, kao što su red dot award, iF product design award i Automotive Brand Contest za najbolji dizajn u automobilizmu. U studiji 2017 JD Power IQS Kia je zauzela 1. mesto od svih brendova. Izrazito evropsku orijentisanost Kia dopunjuje svojom modernom fabrikom u slovačkoj Žilini i evropskim tehničkim centrom za razvoj i proizvodnju motora, koji Kiju postavljaju na tron proizvođača automobila s rekordno niskom potrošnjom goriva. Kia je između ostalog i zvanični automobilski partner Svetskog prvenstva u fudbalu i glavni sponzor teniskog grand slama turnira Australian Open. Slogan kompanije »The Power to Surprise« predstavlja globalnu posvećenost proizvodnji automobila, koji modernom tehnikom, naprednim rešenjima i neprestanim inovacijama premašuju očekivanja kupaca i s revolucionarnom 7-godišnjom garancijom predstavljaju najbolji izbor za Vaš novac.

 

Sve Kompaktna SUV Sportski EV / Hibridi Karavani